Telefoane de vanzare


Sunt mai conservator de felul meu. Incerc sa tin pasul cu tehnologia avansata, dar de multe ori sunt nostalgic si nu pot sa ma rup de unele lucruri.
Asa ca va intreb: nu stiti de unde pot sa-mi cumpar un telefon mobil, care sa aiba disc in loc de tastatura? Un telefon mobil cu disc e visul meu. Va rog, ajutati-ma sa mi-l indeplinesc!

5 gânduri despre „Telefoane de vanzare

  1. Disc de ambreiaj?Cum adica cu disc.Am eu cu Irina Loghin,Magrigal,Iron Maiden…
    Eu am casa plina de telefoane.Nu stiu ce sa fac cu ele.

  2. Nu, nu…mi-a fost rusine sa comentez ce mi-a trecut pri minte citind comentariul dinaintea mea. :))))

Tu ce părere ai?

