Are cineva vreun dubiu?


Se indoieste cineva ca Japonia va reveni la ceea ce a fost, si mai mult decat atat, in cateva luni, in maxim un an?
Sa-l fereasca Bunul Dumnezeu pe roman de producerea vreunui cutremur puternic in Vrancea. Situatia de doi bani a tarii nu ne-ar aduce decat ingropaciunea. Dupa ce ca ne zbatem sa ne ridicam deasupra nisipurilor miscatoare, un dezastru natural ne-ar aduce moartea. Nu vreau sa folosesc cuvinte mari, dar daca am avea nenorocul sa traim ce traieste marele popor japonez astazi, ne-am ridica din genunchi dupa zeci de ani, si ne-am trezi intr-o era in care nici n-am sti unde ne aflam.
Japonezii isi vor reveni repede. Au capacitatea tehnologica, au forta muncii lor, si au ambitia unei mari natii de a reveni in forta. Noi, ce oare am face? Ne-am bate sa furam fonduri de ajutorare, ne-am ucide intre noi pentru un pachet de zahar sau pentru o sticla de ulei, de la ajutoare. Poate cineva sa ma contrazica?

Tu ce părere ai?

