Ce facem cu C.F.R.-ul, îl lăsăm să moară?


Şi ca un subtitlu: Guvernul s-a înţeles cu FMI să închidă 20% din reţeaua de cale ferată.
Antena 3 scrie aici că sinistra transporturilor a propus închiderea a o cincime din reţeaua CFR. Restul va fi scoasă la licitaţie. Carevasăzică, dacă nevasta nu se mai culcă cu mine pentru că sunt impotent tot eu divorţez, că nevasta e de vină! În loc să investim bani în infrastructura ferată, ca mai apoi s-o exploatăm la adevărata ei capacitate si performanţă, noi o închidem! Ne căcăm pe noi că nu mai avem profit, dar nu băgăm la puşcărie naşii corupţi şi nu amendăm al dracu de usturător pe blatişti! Am ajuns, cum mai scriam altă dată, o ţară de subvenţionaţi, mai ales când vine vorba de transport. Studenţi, elevi, pensionari, circulă moca sau la jumate cu chefereul. Adică statul ia dintr-un buzunar, şi bagă în ălălalt.
În timp ce, după 90, Europa a băgat bani în transportul feroviar, în detrimentul celui rutier, cu avantajele de rigoare: ecologic, ieftin, mai rapid, noi am scăzut treptat nivelul transportului pe calea ferată, orientându-ne spre şosele. Dar, culmea!, n-am investit mai nimic nici acolo, şi le-am aglomerat şi stricat şi pe alea!
Suntem proştii Europei, nene! Facem numai cum zice jidanul ăla de la FMI, ăla cu faţă de oligofren şi sindrom Down laolaltă, şi distrugem tot ce s-a construit pe timpul regilor noştri buni, şi pe timpul dictatorului cu faţă umană Nicolae Ceauşescu.

6 gânduri despre „Ce facem cu C.F.R.-ul, îl lăsăm să moară?

    • E vai de cozonacul nostru de proşti! Tot ce am avut pe mână dupa 90 am distrus, sau am vândut pe doi lei în scopuri oricum oculte, nu cred să existe naţie mai proastă ca noi. Măcar alţii n-au nimic în cap. Noi avem, dar folosim deşteptăciunea în interesul propriu.

  1. Cam asta voiam si eu sa sugerez. Insa pestele de la cap se impute. Un indian de la noi de la fabrica a spus ca romanii sunt extraordinari din multe puncte de vedere, insa au un mare defect: nu stiu deloc sa-si aleaga conducatorii.

    Parerea mea e ca nu ne putem acuza pe noipentru magariile facute de conducatorii pe care i-am ales. Pur si simplu am fost pacaliti, incalecati. E greu acum sa ne scuturam de ei.

    Si, la urma urmei, castigurile „barosanilor” sunt foarte mici in comparatie cu ceea ce au vandut aproape pe degeaba. Tot strainii au castigat partea leului.

    • Îi alegem pe ăştia pentru că numai dintre ăştia avem de ales. Niciodata nu va fi susţinut la preşedinţie sau la primărie un independent drept, corect, care să nu le reprezinte interesele celor ce-l susţin, după ce va ajunge pe post. Sunt împinşi în faţă toţi lingăii şi pupincuriştii, iar în spatele lor sunt rechinii adevăraţi.

  2. Atat de bine le-ai zis…
    Din pacate s-a distrus aproape tot. Nu au stiut sau nu au vrut sa pastreze si eventual sa dezvolte ceea ce era deja construit. Aveam o industrie destul de bine pusa la punct, acum avem in cel mai bun caz ruine ale unor fabrici, gata sa se darame oricand, drumuri degradate…N-au vrut sa dezvolte ceea ce ramasese bun de pe urma regimului comunist. Au daramat tot ce se putea…in locul fabricilor au aparut hipermarketurile. Consumam, dar nu prea producem.

    • S-a distrus tot, dar cu bună ştiin’ă, cred. Acum, cum zici şi tu, mâncăm, dar nu producem. Trăim „pe caiet”, numai din împrumuturi. M-am săturat să mănânc mere şi morcovi din Polonia. Vreau şi de-ale noastre. Vreau produsele noastre româneşti, dar acum e greu să le mai avem, fiindcă nu mai avem unde le face.

Tu ce părere ai?

