Curve şi gentlemani


Aşa cică s-ar zice, că dacă eşti barbat şi dai la buci pe nu ştiu unde, îţi iei pălaria şi pleci, pe când femeia care stă căpriţă e cea pe care lumea o face curvă.
Statistic vorbind, femei sunt mai multe decât bărbaţi. Deci bărbaţii au de unde să aleagă, rezultă că trebuie o femeie la mai mulţi bărbaţi. Asta doar teoretic, pentru că unii bărbaţi stau singuri ca proştii toată viaţa, şi aleg să îmbunătăţească tehnologiile industriei producătoare de plăci ceramice.
Chestia asta nu mie se pare în regulă. Dacă eşti femeie şi înşeli eşti curvă; dacă eşti bărbat, ai fost băiat deştept.
Tot statistica zice că tot bărbaţii înşeală mai mult. Tot aşa, se zice că bărbatul înşeală din dorinţa de diversitate, pe când femeia înşeală mai cu pasiune, cam atunci când nu te mai iubeşte. Ştiu bărbaţi care se mai scapă din pantaloni şi prin alte părţi, dar casa lor e casă. Îşi fac datoria faţă de soţie, de copii, şi nici nu prea sunt bănuiţi de nimic, tocmai pentru că se achită fair de îndatoririle patriarhale.
Bineînţeles, sunt situaţii când ea e curvă, el e papagal, sau el e mare crai iar ea e o proastă. Acestea nu sunt familii, dragii moşului, Când unul trage hăis şi unul cea, căruţa se va rupe la un moment dat. Unii se şi complac. Aleg să trăiască toată viaţa sub minciună, ştiind că partenerul de viaţă e pus la share.
Ca de obicei, încerc să fiu diplomat. Nu ţin nici cu bărbatul care înşeală, nici cu femeia. Dar dacă tot se întâmplă, măcar să nu fie în joc şi copii. E suferă cel mai mult, şi fără a avea vreo vină. Nu există curve şi gentlemani, nici doamne şi curvari… Există doar cea mai veche meserie din lume.

9 gânduri despre „Curve şi gentlemani

  1. Este vehiculata tot mai des urmatoarea teorie: dragostea e un fel de egoism al genelor, adica fiecare individ de pe planeta doreste sa-si raspandeasca genele prin urmasi. Pentru asta femeile au nevoie de un barbat gospodar si cu bani pe langa casa, care sa le ajute sa-si creasca copiii. Iar barbatii au tendinta de a-si imprastia genele in cat mai multe locuri.
    Studiile mai arata ceva: femeile prefera sa faca copii cu barbati tip macho (cu masculinitate ridicata – adica cu mult testosteron), care nu sunt prea cuminti si gospodari (de acestia sunt ele atrase sexual), insa prefera sa se casatoreasca cu barbati cuminti, mai putin masculini (mai sexi), insa pe care sa se poate baza.

  2. Mircea, dai un plus de valoare articolelor mele prin comentariile pe care le aduci. Acest comentariu al tau ma pune in imposibilitatea de a mai spune ceva. Multumesc pentru calitatea scrierilor tale!

  3. Aaaaah, ce bine ma simt! Orgoliul meu creste vertiginos! :))

    Serios, ma bucur ca-ti plac comentariile mele. Am mai spus: cine se aseamana se aduna – proverb romanesc.

    Ma bucur ca ti-ai dat seama ca prenumele meu e Mircea.

    • Si eu ma bucur ca-mi plac comentariile tale:) Dar cu numele de familie era o ghicitoare?:))) Aaa, acuma imi dau eu seama ca te-am tot numit Vladut… Fiind jumatate oltean, pe linie paterna, mi-a picat mai greu fisa. Stii bancul, nu?

    • Bancul e urmatorul: in telefoanele publice si in olteni trebuie sa dai cu pumnul ca sa le pice fisa :))))

  4. Cati dintre cei care insela se gandesc in acele momente la copii? Nu se gandesc la consecinte, fiind convinsi ca nu se va afla…unii nici nu considera ca fac o greseala, li se pare firesc.Cel mai cinstit mi se pare ca, in momentul in care simti atractie fata de altcineva, sa spui si sa pui punct relatiei si sa te iubesti apoi in voie cu cine ai chef…de ce trebuie sa se intample pe ascuns? Din nesiguranta? De teama de a nu pierde vrabia din mana pentru cioara de pe gard? (Scuze de intarziere…de cand ai scris am tot vrut sa raspund, dar au aparut alte subiecte si am tot amanat…insa nu am uitat de asta si l-am cautat.) Aaaa…nu am inteles cum sta treaba cu industria de placi ceramice…

    • Iti multumesc mult pentru raspuns, chiar daca e cu intarziere. Iti multumesc din suflet pentru parerile sincere pe care le expui pe micul meu blog, asa cum le multumesc tuturor celor care scriu aici. Chestia cu placile ceramice de ce n-o stii? N-ai auzit ca aia singuri „pun faianta?”

Tu ce părere ai?

