Oamenii, sau animalele?


Discuţia despre cum să scăpăm de câinii vagabonzi e veche. Nici nu ştiu dacă e bine s-o reiau sau nu. Cert e că ne fac de râs în faţa străinilor ce vizitează Bucureştiul, deşi nu doar aici sunt câini vagabonzi.
Ştiu că există două tabere, şi în acelaşi timp două idei: eutanasiere sau sterilizare plus tabere de câini în jurul oraşului. E de preferat ce costă mai puţin, şi aceea e eutanasierea. Că e uman sau nu, alta e discuţia. Toate organizaţiile implicate în discuţii apără animalele. Sunt fel şi fel de femei cărora le lipseşte ceva, nu spun ce, care luptă pentru protecţia animalelor. Măi tată, dar pentru protecţia omului luptă cineva? Sunt zeci şi sute de victime ale muşcăturilor de câini în România, dar nimeni n-a făcut vreodată ceva. A dat colţul ditai japonezul muşcat de un câine vagabond, in Bucureştiul lui peşte prăjit, şi nu s-a luat nicio măsură, nici măcar in acel ceas al XIII-lea. Acum e prea târziu. Habar n-am ce se mai poate face. Dar revin la întrebarea mea: cine îl apără pe cetăţean? În apărarea omului de rând de ce nu sare nimeni?

8 gânduri despre „Oamenii, sau animalele?

  1. Sincer… eu abia pot să merg pe stradă, sunt numai câini vagabonzi.. merg de pe un trotuar pe altul. În ceea ce priveste lupta ONG-urilor pentru animale…apa de ploaie….Gica Contra. Nu te lasă sa rezolvi problema direct, dupa parerea mea eutanasiera, ci lupta făcând nimic..poate doar consumând ceva bani sau spalând bani.
    De ce mi-e frica de câinii de pe străzi…pentru că nu sunt o parte normală, pur şi simplu nu au ce cauta în oraşe…vremea lor a apus,a celor fara stapani..Parerea mea

  2. Eu sunt pentru eutanasiere si de aceea pentru ca sunt iubitoare de animale. Nu rezolva nimeni nimic sa sterilizeze si sa dea drumul pe strazi unor caini care oricum nu au o soarta buna fara mancare corespunzatoare so plini de boli. sa te faci ca le salvezi viata e aiurea.

    • Pai aia nu e viata 🙂 Plus ca trebuie gasita urgent o metoda, pentru ca deja devine o problema nationala.

  3. Se pare ca e mai importanta imaginea noastra ca tara decat integritatea fizica a oamenilor. Nu da bine in plan exterior sa omoram cainii. Dar vad ca da foarte bine ca oamenii sa moara muscati de cainii vagabonzi.

    • Mai ales ca a murit japonezul ala, si ne-am facut de competitie definitiv. Nu conteaza. intr-adevar ca mor oameni, dar ca imagine, ce e mai important: sa nu omoram cainii vagabonzi, dar sa muste cetatenii zilnic, sau sa scapam intr-un fel sau altul de ei, si sa nu ii mai vada turistii pe toate drumurile?

  4. Din cate am auzit, maidanezul respectiv o duce acum foarte bine, a fost adoptat in strainatate…deci…
    Pana la impresia pe care le-o fac turistilor, ma freaca grija ce fac eu daca unul din astia ma ataca atunci cand incerc sa intru in scara sau cand ma plimb cu copilul in jurul blocului.

    • Asta in primul rand. Mor zeci de persoane pe an din cauza lor, mai multe decat la un cutremur mediu, iar noi ne cacam pe noi cu drepturile animalelor. Noi, oamenii, am incetat sa mai avem drepturi?

Tu ce părere ai?

