Pleşu şi Liiceanu


Vă propun vouă, cititorilor şi prietenilor mei fideli, cât şi tuturor ce au răbdarea să citească blogul acesta ca, începând de astăzi, să desfacem firul în patru şi să comentăm pe marginea emisiunilor celor doi scriitori şi filosofi.
Am mai scris un articol pe această temă, şi îmi pare rău că n-am deschis acest subiect mai devreme, dar nicodată nu-i târziu, nu-i aşa? Putem discuta oricum şi despre emisiuni trecute. Eu nu le-am văzut pe toate, dar mă adaptez din mers şi abia aştept păreri diverse.

12 gânduri despre „Pleşu şi Liiceanu

  1. vrei sa ne simtim si noi „anonimi”??
    mie imi plac enorm oamenii astia….ii ador!
    pentru cat de luminosi sunt si pentru faptul ca isi iau atat de in serios….luminozitatea asta!

    • Pentru mine Plesu si Liiceanu reprezinta niste oameni care au ceva de spus, dar care au si dreptate. Ma regasesc in fiecare discutie a lor, iar daca nu am putut sa-i vad la televizor, ii gasesc pe youtube. Si tot ii vad. Maine promit un articol despre cei multi si nestiuti, adica despre subiectul de azi.

  2. Buna seara! Sunt un mare admirator al emisiunilor dvs.Tema anonimatului pe care ati abordat-o la emisiunea „50 de minute” din data de 03.04.2011 de pe TVR Cultural, este una care ma preocupa si pe mine de multa vreme. As dori sa va trimit un material pe care l-am conceput pe aceasta tema. Ma intereseaza parerea dvs.in legatura cu acesta. Astept sa imi confirmati sau nu, disponibilitatea dvs. Tema emisiunii de saptamana viitoare va fi in completarea celei de astazi.O astept cu nerabdare. Va multumesc!

    • pacat, sunt cateva emisiuni memorabile. Eu le urmaresc cu sufletul la gura. Nici nu ating telecomanda. Chiar si cand are Rapidul meci ma mai enervez si mai mut postul dar cu cei doi nu ma pot plictisi. Ma am un pic si public un articol despre emisiunea de aseara. Poate o sa-ti placa subiectul.

    • Mi-ar placea mult daca te-ar prinde si pe tine, as avea inca un coleg de blogosfera cu care sa comentez, dar sper sa-i prinda pe cat mai multi.

  3. Pleşu şi Liiceanu: Despre măgarii istoriei – anonimii care duc povara lumii în spate

    Interpretarea unui pasaj din Vechiul Testament este punctul de plecare al unei discuţii ample cu privire la diferenţa practică dintre cantitatea de bine şi de rău care dinamizează tabloul lumii, de la începuturi până în prezent.
    Este valorizat exemplul lui Avraam care negociază cu Dumnezeu şi reuşeşte să obţină iertarea unei cetăţi condamnate pentru nedreptăţile celor care o locuiesc, pentru că în sânul ei trăieşte numai un singur om drept.
    Oricât de puţin bine poate răscumpăra o mare cantitate de rău, spune Andrei Pleşu şi ne demonstrează cum lecţia… citeste mai mult

    http://www.tvr.ro/articol_2012.php?id=100522

    TVR nu mai ofera inregistrarile 😦

    dar: http://www.youtube.com/user/bratanciprian?feature=watch

Tu ce părere ai?

