Hai să ne schimbăm sexul!


Inspirat fiind, şi determinat deopotrivă de articolul colegului de blogosferă Florentin Drăgănescu, m-am decis să-i schimb şi eu sexul. Citesc la comentariile respectivului articol că şi amicul Mircea Vlăduţ e dispus şi el să facă acest pas aşa că, gata! Mă înscriu şi eu pentru schimbarea gratis a sexului cu unul mai mare!

16 gânduri despre „Hai să ne schimbăm sexul!

    • Pai stiu ca moldovenii sunt cei mai dotati dintre cetatenii romani. Nu e vreunul prin Bacau, sa si-o vanda? Mi-o trimite prin curier rapid, cu plata ramburs :)))))))

  1. Amu, io nush daca e chiar reala faza cu „mica si jucausa”, din moment ce multe viseaza la negri si in nici un caz la chinezi ori japonezi…:D

    • Am citit io de curand un articol ceva mai documentat pe marginea vesnicii intrebari, daca marimea conteaza. Acolo se zicea ca daca doamna are gogoasa mare, si prefera orgasmul vaginal, e musai sa fii dotat, si nu neaparat intelectual. Daca gagica are motataul dezvoltat, e suficient un cocosel mai mic, pt ca astfel e nevoie de un orgasm clitoridian.

  2. Pai daca-s sanatos si nu consum banii pe care-i platesc pentru sanatate, de ce sa nu-i cheltuiesc pe altceva? Oricum, n-ar fi rau sa fiu putin si de partea cealalta a baricadei, sa vad cum e sa fiu femeie. :))

      • Am un unchi care ma tot streseaza cu indemnul: ma, mie sa-mi zici saru-mana, ca tu esti mucios, io te-am dus in brate! Se apropie de 60, deci si-asa „l-a iertat Dumnezeu”, poate sa experimenteze noi ipostaze.

    • Am un prieten bun care odata zicea: „de ce nu m-ai facut, mama, femeie, stateam si io cu ea in sus si faceam o gramada de bani” Recunosc, remarca e misogina si nu-mi apartine, dar e un punct de vedere.

      • Loop, sa stii ca si eu imi ziceam ceva de genul asta de multe ori… numai ca ierea o diferenta, nu ma intrebam de ce nu m-o facut femeie, ci suna cam in halul asta: „Baga-mi-as picioarele, ca nu m-o facut muma director de banca!”

  3. Si inca una tare, si pe bune! Un nene la munca, e acum pensionar, zicea odata: Dom’ne, cand eram tanar, aveam niste manute asa mici, ca de-abia o cuprindeam pe „dansa” cand faceam pipi, dar acuma la batranete mi-au crescut frate niste maini, ca pot s-o tin numai asa, cu 2 degete!

Tu ce părere ai?

