Bancul de weekend


Nu prea îmi place mie să dau copy-paste la chestii, dar primii pe mail un banc tare, şi vrusei să-l citiţi şi domniile voastre.

O tipă bună, tatuată din cap până-n picioare, făcea plajă la nudişti. Un tip vine lângă ea, o studiază amănunţit şi o întreabă:
– Nu vă supăraţi, aveţi cumva pe pulpa stângă un tatuaj cu zâmbetul lui Iliescu ?
– Da!
– Doamnă, cât îl admir pe acest om… îmi daţi voie să-l pup?
– Pupă-l, domnule.
– Mulţumesc!
Pupă omul pulpa stangă, iar apoi întreabă:
– Dar pe pulpa dreaptă este tatuat domnul Vadim? – Da. – Îmi daţi voie să-l pup? Vă rog mult!
– Pupă-l, dar te rog să pleci apoi, că-mi iei soarele!
Îl pupă şi pe Vadim, iar apoi întreabă din nou:
– Doamnă, cumva între picioare, cu ochii încrucişati, este domnul Băsescu?
– Da.
– Doamnă, lăsaţi-mă să-i dau măcar treizeci de p**e în gură… că atâta m-a enervat cu tăierea salariilor…!

2 gânduri despre „Bancul de weekend

Tu ce părere ai?

