Nimic despre oameni normali


Prietenii de la Adevărul scriu într-un frumos articol că doi poponagii, un francez şi un român poportunist, se ţineau reciproc cu o lesă de măciucă, sau cam aşa ceva. Eu cred că:
1. Românul nu era homosexual. Noi nu avem aşa ceva. Era doar un ins care suporta dureri anale, în zona intestinului gros, din partea francezului, pentru câţiva dolari în plus.
2. La cei 60 de ani, nici francezul nu era homo, că nu mai avea cu ce. Fără ca românul să ştie, francezul nu îl mai penetra pe bietul român cu scula din dotare, ci cu un baston de mareşal folosit in scopuri militare, cu aproape trei secole în urmă, de către amantul plutonierului Napoleon, viitoare mare marcă de cognac.

7 gânduri despre „Nimic despre oameni normali

  1. Multumesc! Am revenit mai repede decat planificasem…vad ca te-a muncit inspiratia ceva week-end-ul asta…sa am eu ce citi acuma. Si ma gandesc cat or mai fi scros si ceilalti…sa vad daca am eu timp de scris articole. :)))

Tu ce părere ai?

