Colecţionari şi pasionaţi


Colecţionaţi ceva? Aveţi vreo pasiune care vă umple timpul liber, şi pe care o folosiţi pe post de hobby?
Sunt unii care colecţionează chibrituri. Am văzut unul prin ziar. Alţii adună şerveţele de prin toate restaurantele de pe unde se duc. Mulţi strâng maşinuţe, copii fidele ale unor originale de marcă.
Ca pasiuni, foarte mulţi aleg pescuitul. E relaxant, te deconectează şi vii cu bateriile încărcate de pe baltă. A nu se confunda cu orgiile manelisto-alcoolice la care recurg unii pe baltă, cu grătare şi manele. Sunt de asemenea destui care aleg pictura ca metodă de a se deconecta. Ştiu pe unii ce sunt înnebuniţi după trenuleţe în miniatură, ori după avioane sau nave maritime.
Nu cred că există persoană care să nu aibă vreo îndeletnicire favorită în timpul liber. Cu toate astea, eu nu pot să spun că am o pasiune distinctă. Cea mai nouă şi constantă îndeletnicire a mea e scrisul pe acest blog, scris ce a căpătat aripi când am constatat că există şi semeni de-ai mei cărora să le mai şi placă ceea ce citesc de la mine. Îmi mai place să ascult muzică, de orice fel (mai puţin manele, că aia nu e muzică) şi, pentru cine mă cunoaşte, să fac karaoke 🙂
Voi aveţi vreo pasiune, ori vreun hobby?

4 gânduri despre „Colecţionari şi pasionaţi

  1. Eu, ca si tine, nu am o pasiune distincta inafara de scrisul pe blog. Ma plictisesc repede, sunt superficiala si nu le am cu sporturile, de nici un fel. Inafara de blogul public, pe care il stii si tu, mai am unul care este privat, pe care-l citesc vreo doi oameni care au invitatie (deci a devenit ca un chat room sau un jurnal, in functie de articol), si acolo scriu mult si des, nimicuri sau lucruri importante. In blogul acela am pus suflet, si a devenit o parte din viata mea (l-am inchis atunci cand am aflat ca-l citesc anumite persoane, si era destul de personal), si nici pana azi nu m-am plictisit de el, cu toate ca am vreun an jumate de activitate intensa, ca sa zic asa.
    In rest, imi place din cand in cand, nu prea des, sa comunic (in orice fel) cu oameni care ma fac sa rad, care ma inspira sau de la care pot invata ceva. Urasc socializarea marunta, discutiile despre vreme, etc.

  2. Ciclism, in primul rand si tot ce este legat de natura si miscare in aer liber.In copilarie colectionam timbre ,dar mi-a trecut ,cu toate ca le mai pastrez si astazi.

  3. Nu mai zic care e hobby-ul meu, in afara de scrisul pe blog, pentru ca il stii. De colectionat ceva…poate doar surprize de la guma, cand eram mica…acum nu m-ar mai pasiona asa ceva. Fiecare din noi ar trebui sa aiba ceva pe care sa il faca din pasiune…fara strop de obligativitate.

  4. @Andreea: sa stii ca atunci cand eram mici aveam mai multe pasiuni… Surprize am colectionat si eu, de la Turbo, Final 90, CinCin
    @Florentin:timbre mai am si eu intr-un clasor. Mergeam cu el la scoala, si faceam schimb 🙂
    @Maya: si eu ma plictisesc destul de repede 🙂 , si nici eu nu le am cu sporturile, din pacate

Tu ce părere ai?

