Strămoşii noştri şi grupul sanitar


Am văzut azi pe Discovery World într-o emisiune ce dezbătea problema gunoaielor în Paris şi în vechime, cum arătau toaletele celor din care ne tragem. Budele romanilor.
În primul rând, la romani exista apă curentă. Romanii erau atât de inteligenţi încât reuşeau să aducă apa în casele oamenilor prin cădere, şi bineînţeles că fără nicio sursă de energie.
În al doilea rând, romanii făceau din căcare un act de socializare. Cu alte cuvinte, romanii se duceau in grup la budă cum se duc doamnele de astăzi la coafor, pentru a mai schimba şi nişte impresii, sau cum se duc domnii din zilele noastre la bere ori fotbal pe sintetic. Să înţelegem, deci, că romanii erau atât de solidari că împărţeau fiecare pârţ, fiecare scremut, şi probabil că îi şi felicitau pe cei mai constipaţi atunci când în sfârşit „reuşeau”.
Altă chestie pe care eu unul n-o ştiam e că romanii nu aveau habar de bacterii, de hepatite, candidoze, etc. De ce zic asta? Pentru că după ce „se otrăveau”, se ştergeau la dodo tot la comun. Asta da solidaritate masculină! Aveau un burete în vârful unui băţ, pe care îl introduceau printr-un orificiu din aşa-zisul vas de wc, şi cu care se ştergeau la ochişorul maro. După aia îl spălau în şuvoiul de apă ce trecea pe sub căcăstori, şi era din nou bun de folosit!
Deştepţi tare romanii ăştia. Şi mult mai cool decât noi. Ar fi totuşi interesant ce s-ar întâmpla în zilele noastre, dacă am combina în acelaşi timp cele două pasiuni ale bărbaţilor din cele două epoci: berea şi mersul la buzi comune?

9 gânduri despre „Strămoşii noştri şi grupul sanitar

  1. Nu te-ai dezmintit! Iar m-ai dat gata!
    Am ras in hohote! Mai multe nu pot sa spun acum, caci inca rad.

    Si, la urma urmei, chiar ai dreptate! Sunt de acord cu modul de a privi lucrurile.

    • Dar sa stii ca documentarul de pe discaveri e pe bune, si informatia e reala. Erau haiosi tare, romanii aia…

    • Sa stii ca si eu rad cand scriu tampeniile de genul asta. Stau la tastatura si rad de nebun, de unu’ singur!

  2. Am vazut si eu, mai demult. Stiu ca pare ireal, dar erau alte timpuri, cu alte gusturi! Asa se va spune si despre noi, candva!

    Dar nu sunt tampenii. Sunt opinii frumos exprimate.

    • Eee, sa scrii cum scriu eu inseamna sa ai ceva „lipsa”. Asa sunt si in viata de zi cu zi, nu scap nicio ocazie pentru glume sau mistouri, dar de bun gust incerc, nu ghelbanisme.

  3. Foarte interesant! Si scarbos de imaginat asa ceva…dar am vizionat si eu documentare despre chestii scarboase…Apropo de microbi…aseara, la un film pe care il urmarea sotul, am tras si eu cu ochiul din cand in cand, si mi-a ramas intiparita o replica a unui nebun- ca microbii nu exista, ci au fost inventati pentru a creste profiturile industriei de produse de curatat. Daca s-ar combina acum aceste doua pasiuni- multora le-ar pieri cheful de bere.

    • Mie n-ar strica sa-mi piara cheful de bere deloc. De prin noiembrie anul trecut pana in martie am renuntat compet la bere. Din pacate, am inceput la ea din nou si trebuie s-o las, ca iar am facut burtica. E o chestie si cu microbii, dar nu neaparat cu ei, cat cu bolile gen SIDA, hepatite, etc. Sunt interesat si eu de teoriile astea ale conspiratiilor, dar sunt impartit intre a crede si a nu crede.

Tu ce părere ai?

