Lucruri care mă fac să zâmbesc!


Tovarăşul Drăgănescu de la blogosferă cam joacă leapşa cu noi 🙂 Şi mi-a dat omul o temă, să scriu cam ce situaţiuni mă fac să zâmbesc. Ia să vedem.
1.Când văd Soarele strălucind după vreme înnorată
2.Când mă întâlnesc cu cei dragi mie.
3.Când datorită mie cuiva i se întâmplă ceva bun.
4.Când stau şi admir un peisaj deosebit.
5.Cu muzica, idem cu Florentin.
6.Când aud că cineva are o părere bună despre mine.
Hai ca m-am oprit la şase, dar sunt mult mai multe, bineînţeles. Le mai scriu, poate, în comentarii.

6 gânduri despre „Lucruri care mă fac să zâmbesc!

Tu ce părere ai?

