Cum scriu?


De câteva luni scriu şi eu mai mult, şi de tot atâtea m-a prins microbul. Îmi place enorm să văd că cineva îmi citeşte şi mie micile mele idei, şi mă bucur ca atunci când eram copil atunci când intru şi văd că a mai apărut un comentariu.
Nu m-am gândit vreodată că am să ajung să scriu ceva iar cineva, dar nu oricine, să citească. Vă mulţumesc vouă, tuturor celor care aţi citit ce am scris eu până acum. Dar trebuie să vă rog ceva. Vreau să-mi spuneţi ce nu vă place la blogul meu. Lăsaţi la o parte laudele sau criticile pozitive şi spuneţi-mi franc ce nu v-a plăcut la blogul meu. Ce ar mai trebui făcut, ce n-am făcut încă, despre ce ar trebui să scriu şi n-am scris, dacă sunt prea vulgar câteodată.
Am nevoie de părerile voastre. Sincere, şi la subiect.

8 gânduri despre „Cum scriu?

    • pai daca iti place, nu schimb registrul. Subiectele raman aceleasi. Stilul, la fel. Frecventa, despre ea puteti spune ceva?

  1. Mie imi place mult blogul tau. Si n-o spun inutil-admirativ. Scrii bine, si cu toate ca nu-s de acord cu toate ideile tale, tot citesc cu placere.
    Frecventa e ok, pentru ca articolele sunt scurte si deci e ca o conversatie placuta la o pauza de cafea. 🙂

    Uneori limbajul e mai … de santier, insa pe mine una nu ma deranjeaza absolut deloc. 😛

    Imi place ca adresezi intrebari oamenilor, eu nu am stilul asta si nu-l pot adopta (am incercat mai demult). Un foarte mare plus este ca raspunzi tuturor comentariilor, ceea ce-ti apropie cititorii si-i face sa revina, mai curiosi si eventual mai intrigati.

    Singura mea „nemultumire” este ca il consideri pe Badea un mare prost, eu fiind o admiratoare de-a lui. Dar asta nu inseamna nimic, in mod real, pentru comunicarea scrisa dintre noi. Blogul tau – parerile tale, si pot sa le respect chiar daca nu ader la ele. 🙂

  2. Tu vrei musai sa fii criticat pentru ceva? Sa gasesc neaparat un nod in papura? E cam greu, pentru ca mie imi place cum scrii, desi o faci intr-un stil diferit de al meu. Insa eu nu caut acelasi stil. Daca te uiti, poti vedea ca blogurile care imi plac au fiecare ceva al lor, un stil propriu. Chiar daca uneori esti un pic vulgar in exprimare, nu ma deranjeaza , ideile si modul in care le expui sunt pe placul meu. Ce mi-ar place sa schimbi?…poate culoarea, desi, la cat de cenusii sunt lucrurile in tara noastra, se asorteaza perfect. Nu pot sa-ti sugerez despre ce sa scrii, la o adica in asta consta munca ta…tu esti cel care trebuie sa vina cu idei pentru a ne tine in priza. Orice simti tu ca merita atentie, e binevenit. Aruncand o privire la inceputurile blogului tau, cred ca linia pe care ai inceput-o in ultima vreme este perfecta, prinde mai bine la public, fata de primele articole. Acum dai mai mult din tine, o parte din tine se regaseste in postarile tale si cred ca asa trebuie sa arate un blog.

  3. Eu consider ca blogul e ceva personal, menit sa te ajute sa te exprimi sau sa-ti manifesti emotiile (pozitive sau negative). Deci, daca scrii, asta e doar pentru tine, nu pentru cititori.

    Pot sa remarc ca dintre toate articolele tale cele mai mult mi-au placut cele scrise direct, asa cum ti-au trecut tie prin cap. Stilul tau e unul simplu, direct si usor de inteles, fara complicatii inutile si tocmai in vorbele simple se ascund adevaruri mari (cum a fost chestia cu frumusetile din jurul nostru pentru care nu avem ochi).

    Deci, daca tie iti place ce scrii, atunci si noua ne place. Iar daca nu ne place, asta nu trebuie sa te intereseze. Mi-e teama sa nu cazi in butoiul cu obligatii, iar obligatiile scad valoarea.

    Mai mult de atat chiar nu am gasit nimic negativ.

  4. Of, voi ma cam laudati, sau macar apreciati ce fac. Corect, @Mircea, scriu direct si la subiect pentru ca asa si sunt in viata de zi cu zi, nu pot altfel. SPun verde in fata si nu o data mi s-a reprosat asta. @ Andreea sunt cam vulgar in exprimare cateodata, pentru ca poate subiectul o cere, dar daca iti place, e in regula.
    @Maya adresez intrebari oamenilor si pentru ca de multe ori articolul meu e incomplet, deci chiar am nevoie de raspunsuri, nu intreb doar pentru a face audienta. Sa ne intelegem foarte bine. Si traficul e important, dar niciodata nu veti vedea in blogrolul meu pe cineva pe care nu il citesc. Comunicarea e cea mai importanta si pe ea merg. Daca ma citeste cineva din placere, inseamna cumva ca si eu fac la fel. Va multumesc tuturor pentru opinii, sunt intr-adevar folositoare si m-ati ajutat pe bune.

Tu ce părere ai?

