Cozonăcei


Tocmai ce am terminat de frământat cozonăceii, adică mi-am ajutat soţia, nu i-am făcut singur. Am bătut coca până s.a dezlipit de lighean, că aşa trebuie cică, şi aşa îmi place şi mie să fac. Mai stiţi pe vreunul mai gospodar ca mine? Nici eu n-am găsit. Ieri am făcut curat, am dat cu aspiratorul, am şters praful… Chiar că sunt gospdar! Eu am şi foarte mult timp liber, că aşa e când lucrezi în ture.
Cum staţi cu pregătelile?
Edit: s-au gătat cozonăceii şi păscuţa. Ca să nu ziceţi că m-am lăudat degeaba, pun şi dovada:

25 de gânduri despre „Cozonăcei

    • Compozitia e facuta de doamna, eu doar o ajut la batut. Reteta o respecta cu sfintenie, si iese de fiecare data.

  1. Felicitari! 😛

    Curatenie fac si eu cu drag si spor, dar cu gatitul e mai greu. Cel mai bine pentru mine e ca nu-mi plac cozonacii, in general, asa ca nu ma zbat mai deloc. 😛

    In plus, ma duc acasa, unde au grija ai mei sa ma indoape cu tot felul de bucate, mai ales ca le par anorexica. Ma fofilez si n-o ajut pe mama la bucatarie, dar ii dau tare cu pregatirea casei, etc. 🙂

    • Daca esti curatica si ordonata e suficient. Cu mancarica nu prea mai ai ce munci in ziua de zi, cand gasesti de-a gata totul, aproape.

      • Curatica? Sunt obsedata de-a dreptul. : )))))))
        Am si cvasi-fobie de microbi, asa ca de cele mai multe ori nu numai curat, ci mai ales dezinfectez. Ordonata sunt, si chiar am o inclinatie pentru simetrie. 😛

        Nu ca ma laud, dar la capitolele astea foarte rar ma intrece cineva. In plus, pe majoritatea colegelor mele de camin le-am adus la disperare. 🙂

      • Ma, io n-am stat sa-l ascult :), dar l-am batut pana s-a deslipit de pe lighean, si atunci l-am luat cu amandoua mainile si l-am trantit in lighean de mai mute ori, si cam asta e finalul batutului cozonacului. Mai mult de atata n-ai de ce sa-l mai bati. Bunica ta sigur stie mai multe secrete ca noi.

  2. Eu nu mi-s gata nici cu un sfert din treaba…e dezastru ce e la mine…am nevoie de ajutoare, dar vad ca inca mai au treaba…si cica in seara asta mai avem de mers si la shopping.:))) Abia astepta sa ma vad si eu cu pasca si cozonacul pe masa. Aaaaa, apropo de pasca, am scris dar n-am mai publicat…am o nelamurire…pe aici se face pasca? Soacra-mea s-a uitat mirata cand i-am cerut tava, a zis ca la ei nu se face. Si nu e departe de Bucuresti…

    • Habar n-am daca e obicei local, sau nu. Mama nu face, ea e din Buzau, pe la tata pe la olteni nu stiu, dar nevasta-mea face pentru ca e buna.

    • Cateodata intervine si lehamitea, stai linistit, eu de fapt sunt destul de puturos, doar cand intru in priza fac multe prin casa. Cu intratul in priza e problema, ca se intampla cam rar 🙂

    • l-am batut intr-o iarna, pt Craciun, eram si transpirat fleasca, si mi-am pus numa coca pe mine, tot parul cret de pe burta si piept era impanat cu coca!

  3. Deci n-am fost singura care a ajuns direct in dus? :))) Bine ca eu n-am par prin zonele alea. :))) Misto a fost ca toate mi-au mers pe dos. Am daramat un pahar pe masa si s-a spart (foarte ciudat), cand sa ma dusez, s-a rupt garnitura de la dus si m-am cam chinuit sa stapanesc jetul ala puternic. Copilul urla, aluatul era tot lipicios…superb a fost.

Tu ce părere ai?

