Nu-mi mai daţi mesajeeeee!


Stai că încă e devreme, dar după prânz, mai spre seară aşa, o să înceapă să zbârnâie telefonul. Cu mesaje pentru Paşte, bineînţeles!
Măcar dacă ar suna lumea, nu m-aş supăra. Dar sigur 98% din mesaje încep cu „Fie ca…”, ceea ce mă scoate din sărite, şi inevitabil conţin expresii ca „Lumina sfântă” sau „linişte în suflet”, sau amândouă la un loc.
Dacă era Crăciun mesajele conţineau negreşit texte de mare inspiraţie cum ar fi „Fie ca sărbătoarea Naşterii Domnului să vă aducă etc…” deci lumea tot are ceva cu acest „fie”. S-a răspândit mai rău decât vechile expresii-tip din scrisorile de altă-dată unde în introducere scriam „Ţinem să vă anunţăm că suntem sănătoşi, ceea ce vă dorim si dumneavoastră”.
Aşa că nu îmi mai daţi mesaje, vă rog! Prefer un mail cu diverse chestii siropoase, decît SMS-uri copiate de pe net şi date de-a azvârlita via GSM. Paşte Fericit tuturor!

10 gânduri despre „Nu-mi mai daţi mesajeeeee!

  1. Eu aplic metoda atacului: incerc sa fiu primul. Trimit mesaje cu destinatari multipli cam pe la pranz, ceva simplu care se potriveste la orice si apoi ma distrez cand primesc mesajele. Scap de la inceput.

  2. Eu n-am trimis decat doua mesaje, si alea pe post de raspuns, cat mai simple si personale. Ma obosea trimisul mesajelor, primeam acelasi mesaj de la mai multi, ba chiar de la an la an, se repetau…erau un chin sa pierd o ora numai cu mesajele…asa ca am renuntat de ceva timp, nici macar persoanelor fata de care aveam „obligatii”. Oricum, primind sute de mesaje, nici nu mai stii de la cine ai primit…daca e, mai bine suni. Poate nici macar nu sunt citite atat de multe mesaje…

    • si eu tot vreo doua, dintre care unul unui fost sef, un mare domn, pensionar care mi-a trimis el primul. in rest, nimic, decat vreo cateva telefoane.

    • Nu te invidiez deloc! Cred ca din cauza articolului meu, care e si trimis prin Publicize pe Yahoo si Fb, lumea s-a conformat si nu prea mi-a mai trimis sms-uri. Cred ca a avut efect!

Tu ce părere ai?

