Anunţ pe bune


Mâine şi poimâine lipsesc de la domiciliu. Mă duc şi eu ca omul la ţară, la Sărata-Monteoru, dacă aţi auzit de această locaţie. Mă întorc sâmbătă seara, dar până atunci vor fi neşte articole programate, cu care să vă delectaţi, şi care vă vor ajuta să nu-mi duceţi lipsa 🙂 La bună citire!

11 gânduri despre „Anunţ pe bune

  1. Aaaa…se pot programa articolele sa apara cand vrei tu?
    Am auzit de aceasta localitate, am vazut si indicatorul de pe E85. 🙂 Iti doresc sa ai parte de muuulta relaxare…si sa revii cu multa inspiratie.

    • E o localitate-statiune. Grigore Monteoru e intemeietorul ei. Dar i-au furat pana si statuia, gogule. Este o statiune balneo, adica apele sunt sursa de sanatate. Peisaje ca acolo gasesti peste tot, insa apele fac localitatea sa fie statiune. Numa ca nu prea se mai ocupa nimeni de ele, si uite asa ma enervez eu inutil de fiecare data cand imi aduc aminte de Monteoru.

    • Iezista, da datorita investitorilor particulari. Insa ca statiune balneoclimaterica doar cei ce merg la bai pot spune. S-au construit multe vile si pensiuni, dar adevarata statiune se arata prin resursele ei naturale. Care le lasa ascunse deocamdata.

    • Multumesc mult, mai draga! Am tinut sa anunt, ca sa nu se impacienteze lumea. Multumesc mult pentru urari!

  2. Distractie placuta! Astept sa revii.

    @ andreea: si in blogspot se poate, trebuie sa faci clic pe „Optiuni de publicare” din partea de jos, cand editezi articolul si… te descurci tu mai departe.

Tu ce părere ai?

