Handicapaţii de la Vama Veche


La Vama Veche se duc numai retardaţi. Care nu ştiu să se distreze, ci doar să se îmbete până cad în cap. Toţi banii îi dau pe băutură pe acolo, fac câte trei zile pe drum cu „ia-mă, nene” şi nu se prea înghesuie cu mâncarea, că n-ar mai avea de droguri şi de alcool.
De 1 mai ştirista Ilknur Pintilie a fost agresată de un retardat făcut din vomă, care în loc de creier are o hazna. Femeia mai e şi gravidă în 4 luni, pe deasupra. Dacă aş avea suficienţi bani, aş cumpăra o cisternă de benzină şi i-aş da foc când sunt scursurile mai multe prin Vamă, ca să am un raport cât mai eficient randament-preţ între costul benzinei şi mortăciunile de după.
Sper că nu-l pune necuratu’ pe vreun vamaiot din ăla să intre pe blogul meu. Părerile oligofrenilor nu mă interesează. Atenţie: nu m-am referit în acest articol la boemii Vămii de altădată, cei care probabil nu se mai duc pe-acolo din cauza scârbei faţă de bacteriile ce populează acum Vama, şi nici la cei care, deşi sunt cumsecade, totuşi calcă pe acolo.

13 gânduri despre „Handicapaţii de la Vama Veche

  1. Am vazut si eu faza cu Pintilie.
    Fiecare om e liber sa faca ce vrea cu viata lui.Aia de acolo nu deranjeaza pe nimeni,toti sunt beti.Care se simte deranjat,se duce in Mamaia,unde sunt fii scursurilor socitatii.Esentele.Boemii au cam disparut in neocomunismul de dupa Revolutie.Mai periculoasa este o galerie de fotbal,sau un om prost ajuns in functie de conducere.Sau un europarlamentar prins luind mita si mintint in fata.Ritzi,Remes,Turcu(trebuia sa mearga in Vama,bea legal).procurorul lui Tundrea…

    • Poate mi-ar zice unii ca ma bag unde nu-mi fierbe oala, si daca nu-mi place sa stau acasa, dar doar pt. ca Vama e un loc mai salbatic al litoralului nu inseamna ca trebuie sa ne purtam ca niste animale.

    • Asa se simt ei bine, dar pana intr-o zi cand vor constata ca au gresit, dar ca nimeni nu-i mai poate ajuta…

    • Poate am fost un pic prea dur, dar m-am enervat. Pana la urma nu toti cei ce merg in vama fac asa, si oricum asa e numai de 1 mai. In restul anului sunt concerte rock, folk, deci e chiar misto. Insa de 1 mai e bine de evitat.

  2. Asa este promovat 1 mai.Li se da liber sa-si faca de cap.Si cum nu prea au cap…Mai exista si festivalul medieval din Sighisoara,care e si mai jalnic.
    Oricum Loopoole,toata lumea bea.Tu nu ai amintiri incrancenate,cu tine ranga?Eu am…

Tu ce părere ai?

