Despre fler


Am constatat aşa, în timp, că unii oameni pot fi duşi de nas, alţii nu. Sunt unii ce sunt în stare să te citească de la prima vedere, de la prima întâlnire. Sunt indivizi ce, pur şi simplu, nu-i poţi păcăli.
Fler aşa, în accepţiunea mea, înseamnă „a avea nas”. Adică a te prinde imediat de o chestie sau alta. Înseamnă să-ţi dai seama pe loc dacă cineva vrea „să te facă”, sau are intenţii bune. Fler poţi avea, sau nu, atunci când faci pasul decisiv către căsătorie, şi e musai să alegi persoana potrivită ţie, cu care să te întelegi şi cu care să formezi o familie menită să ţină o viaţă. Nu vorbim aici de a te căsători cu o curvă sau un beţiv, că ăştia se văd de la o poştă, deşi chiar şi aici sunt destui ce se lasă duşi de nas. E vorba, pur şi simplu, de a găsi persoana potrivită ce gândeşte şi acţionează tot cam ca şi tine.
În afaceri au unii un fler de nu se văd. Miros fiecare oportunitate de a face bani, au talent la negociere şi le mai şi iese. Uite, aici mă dau bătut. Oi avea eu fler în alte chestii, n-oi avea, dar aici niciodată n-am fost bun. Nu mă pricep să fiu negustor, şi mă cam necăjesc pe chestia asta, dar m-am obişnuit. N-am ce face.
Sunt de părere că flerul îl ai din naştere. Adică ori îl ai, ori nu. Cred că e o chestie nativă, ce ţine de genă. Sunt slabe şanse să îl capeţi pe parcurs. Voi cam cum staţi cu flerul? Aveţi „nas” ?

6 gânduri despre „Despre fler

  1. N-am fler, n-am „nas”, insa ma bazez pe intuitia feminina, din cand in cand. 😛

    Ce sa zic? Sunt neajutorata ca o caprioara! : )))))

    • Intuitia, nu neaparat feminina, provine de fapt din interiorul inimii, al eu-lui tau interior. Asa ca nu strica nimanui sa se ajute de vocea inimii, de fapt.

  2. Nu prea cred ca am fler…tot celebra intuitie feminina ma mai ajuta, dar uneori e si inselatoare…cel putin ca afacerista, as da faliment din start…nu-s in stare sa-i vand ceva nici maica-mii.

  3. In privinta afacerilor, daca ai dori cu adevarat, ai fi si mare afacerisat. Insa eu consider ca fara afaceri esti mai fericit, caci daca ai fi un afacerist perfect, atunci ai vedea fiecare om in functie de ce profituri poti sa scoti de pe urma lui, sau ce-ai putea sa-i mai vinzi.

    • Si in plus ai avea doar batai de cap cu angajatii, cu cheltuielile, cu munca la negru incriminata de Boc…

Tu ce părere ai?

