Salată orientală


Cred că ştiţi reţeta, dar trebuie să mă laud şi eu cumva, nu?
Deci: am fiert 15-16 cartofi mai mici, că din ăştia am găsit, dar 7-8 cartofi mai mari, cam cât pumnul sunt de ajuns. Se fierb, cam 45 de minute după ce au dat în clocot. Se curăţă de coajă, şi se taie cubuleţe potrivite. Separat se fierb 2-3 ouă tari, adică 10 minute de când au început să fiarbă, ca să fim siguri. După ce au fiert, se bagă sub jet rece de apă, ca să se răcească şi ca să se poată curăţa uşor. După ce le curăţăm de coajă, se taie rondele. Se taie şi nişte ceapă, roşie am pus eu, după gust. Eu am pus jumătate dintr-una mare, dar puteţi pune una întreagă dacă e mai mică. Se taie peştişori. În salată se pun, fireşte, măsline, iar eu prefer întotdeauna măsline Kalamata. Atenţie cum pronunţaţi, să nu cereţi la alimentară măsline calamăta, că vă dă doamna vânzătoare cu capul de galantar.
Ca să se lege şi pentru a-i da gust, se pune oţet, atât cât consideraţi şi sare, tot după gust. Maioneza nu m-am încumetat s-o fac singur, aşa că am folosit maioneză cumpărată. Se amestecă totul, şi e de preferat să se dea la rece câteva ore, pentru a se amesteca toate gusturile. Aruncaţi un ochi şi pe poze, ca să vă vină pofta mai iute!






19 gânduri despre „Salată orientală

    • Pai incerc sa mai dau un pic jos din ea. Chiar daca am facut salata orientala, asta va fi cea mai grea chestie in urmatoarele 2 saptamani, cand sper sa mai dau si eu jos macar 3-4 kile. Nu de alta, dar vine ziua mea si vreau sa fac loc in stomacel 🙂

    • La mine a fost, ca io sunt „mai mic” 🙂 Dar maine iti doresc bafta! Alaturi de ceilalti tovarasi de drum, bineinteles!

  1. Grozav! Ieftin si bun.
    In afara de tot ce ai pus tu in salata, primavara prefer sa adaug si salata sau spanac crud.
    Si… maslinele Kalamata sunt, intr-adevar, grozave!

      • Tot am mai citit despre cat de bune sunt maslinele Kalamata! Stiu ca odata am gustat, dar erau dietetice (fara sare) si mi s-au parut oribile.

        Chiar asa de bune sunt? Au si verzi? ca mie alea imi plac. 😀

      • Nu, astea sunt visiniu inchis, si au un gust asa, de murat in otet. Sunt mai aproape de cele verzi ca gust decat de cele negre.

  2. Bun, bun, intotdeauna mi-a placut salata asta. 🙂
    Si mi-ai facut pofta, ce-i drept; ceea ce inseamna ca si tie iti place la nebunie (daca mi-ai transmis senzatia).

    • Pai imi cam place; iti dai seama ca imi place, daca mi-am facut-o singur. Nu munceam io la ceva pe care sa nu-l mananc 🙂

  3. Arată gustos, numai bună pentru un prânz, dacă te-ai apucat de sală, așa ca mine:d Acum mă laud pe toate blogurile că fac sală, ce neghiob…

  4. Pingback: Retete Mancare

Tu ce părere ai?

