Tot înainte, tovarăşi!


Un recent sondaj de opinie zice că unul din cinci bucureşteni s-ar înscrie în PCR, scrie Evenimentul Zilei. Oare e de rău, o fi de bine?
Am prins un pic din comunism, la loviluţie aveam nouă ani jumate, dar mi-am dat seama cam ce şi cum era. Cu părţi bune, şi cu părţi rele, ca orice regim. Libertate si mâncare nu prea erau, dar bănuţi se găseau, doar că nu prea aveai ce să cumperi cu ei. Dacă aş şti că s-ar reedita părţile bune din comunism, mai-mai că m-aş înscrie şi eu în PCR, dacă ar mai exista la vechea anvergură. Chiar aşa nostalgici să fim? Voi ce-aţi face?

5 gânduri despre „Tot înainte, tovarăşi!

  1. Eu – in nici un caz!
    Cu toate ca libertatea de acum e relativa, e mai mult o iluzie de libertate. Si nici societatea de acum nu-mi place.

    • Este o libertate controlata – aici suntem de acord. SI daca acum nu te mai baga in puscarie pentru opiniile liber exprimate, se intampla alt fenomen. Poti injura si protesta cat vrei, ca ei tot aia stiu sa faca. Asa ca nesimtirea e la cote maxime, iar de intamplat tot nu se intampla nimic, oricat ai striga. Cum spuneam, niciun regim nu e perfect. Cu atat mai putin capitalismul.

  2. Categoric …NU .Cu toate că atunci am sperat că in sfărşit vom deveni o societate normală ,nu aş accepta pentru nimic în lume o reînviere a totalitarismului .

    • Asta era. Daca de fapt ei (comunistii) propavaduiau bunastarea si progresul, de fapt era praf in ochii muritorilor. La fel ca si in capitalism. Si aici suntem exploatati, dar fara sa dam seama.

Tu ce părere ai?

