Cumpăr sârmă pentru motociclişti


Aseară eram la Piaţa Victoriei şi înainte să încep lucrul am ieşit un pic afară, la gura de metrou de lângă BRD. Fac o paranteză, şi menţionez din capul locului că n-aş locui într-o astfel de zonă decât dacă poate aş fi surd. E un zgomot la doişpe noaptea, că nici dacă ai avea trei rânduri de termopane n-ai putea să te hodineşti.
Dar cel mai mare zgomot îl fac donatorii de organe. Da, aţi ghicit. Motocicliştii. Se plimbă in cortegii de câte 6-7 cel puţin, şi fac un zgomot infernal. Mă rog, poate vor să se obişnuiască cu Infernul, către care probabil tind. De toate felurile de motopârţişti: şi cu de-astea de viteză, gen Kavasache sau Suzuche, dar şi cu choppere gen Harley. Au trecut vreo câţiva în foarte mare viteză şi cu mare zgomot şi pe lângă o dubă de jandarmi, care şi-a continuat mersul impasibil de patrulă cu douăzeci la oră. Au trecut dinspre Titulescu spre Iancu de Hunedoara, prin toată intersecţia de la Victoriei tot aşa, 7-8 motocârnaţi din ăştia, tot cu mega-zgomot, iar miliţienii călare erau parcaţi în mijlocul intersecţiei, şi n-au schiţat un gest.
Aşa că singura soluţie să scăpăm de ei e să ne facem dreptate singuri, iar metoda cea mai bună e cu zece-doişpe metri de sârmă oţelită. Se leagă sârma de un stâlp, se lasă perpendicular pe şosea, iar când trece un donator se ridică repede. Aşa scăpăm de toţi adrenaliştii lu’ Peşte (să vadă atunci adrenalină, cu beregăţile pe asfalt), şi oferim şi ţării organe proaspete, numa’ bune pentru pacienţii care abia le aşteaptă.
Deci, cine donează un colac de sârmă? Hai, că dau la schimb un ficat, un rinichi, la alegere!

4 gânduri despre „Cumpăr sârmă pentru motociclişti

  1. Pfoai, bine ca mi-ai zis de plan!!! Eu aveam de gand sa ma fac „bikeritza” in viitor. Poate pe mine ma tratezi altfel, ca organele mele oricum nu-s prea valoroase. : ))))))

    • Păi dacă te faci motociclăreasă, poate totuşi mergi omeneşte, că cu ăia n-am nimic, atâta timp cât sunt civilizaţi în trafic.

  2. Nu vii sa ma ajuti si pe mine? Ca si eu am aceeasi problema cu astia la ore tarzii din noapte. A se imagina un emoticon din ala malefic caruia ii iese fum din nari si urechi. Nu cred ca vrei sa stii ce-i la gura mea cand trec cretini din astia, ca altfel nu ii pot numi. dar si mai de condamnat sunt tablagiii care nu schiteaza nici un gest, ii doare-n paispe. Pe aici nici nu le vezi fata sau masina.

Tu ce părere ai?

