Frumuseţea româncelor


Doar trei la sută din românce se consideră frumoase, scrie Gândul.
E clar: n-au încredere în forţele proprii şi în calităţile lor native. Un englez, cu care am lucrat acum mai mulţi ani, îmi spunea acum câteva luni că avem femei atât de frumoase, încât niciuna nu e urâtă. Ok, poate omul era influenţat si de englezoaicele lui, care nu prea dau pe dinafară de good-looking. Dar oricum, complimentul adus româncelor noastre e de luat în seamă, mai ales că şi eu sunt de aceeaşi părere. Nu trebuie neapărat spus că femeile sunt averea noastră cea mai de preţ, pentru că asta ar însemna să trecem în tabăra misoginismului, dar faptul că româncele sunt printre cele mai frumoase femei din lume reprezintă un adevăr de neclintit.

14 gânduri despre „Frumuseţea româncelor

      • N-ai voie! Si nu ma refer numa la bancul ala ca nu exista femei urate, ci numai barbati care n-au baut destul ci chiar am crezut ce-am scris in articol. Crede-ma, ca lucrez unde lucrez, si zilnic vad sute si sute de femei de toate felurile, si nu cred c-am gresit cand am scris articolul.

  1. Am sa exagerez putin si sper sa nu supar pe nimeni.
    Da, romancele sunt frumoase, insa sunt proaste. De ce? Pentru ca ele se considera urate. De ce se considera urate? Pentru ca nu au silicoane. Romancele au in general sani adevarati, buze adevarate, picioare adevarate etc. Toate sunt atat adevarate cat si frumoase. Insa ele vad la teveuri tot felul de produse artificiale si vor sa fie si ele niste simple produse artificiale. Ca asa e la moda. Asta nu este prostie? Si inca cea mai mare care poate exista.
    Cam acelasi lucru e si cu barbatii. Cu romanii, in general. Sunt prosti pentru ca vor sa fie ca altii, care, de fapt, nu au nimic in plus, ba chiar dimpotriva.
    Romanii sunt precum un stejar falnic, dar care vrea sa fie stufaris. Nu vor reusi niciodata sa fie doar stufaris, insa nu vor fi nici ceea ce sunt: stejari.

    • Un pic cam sever, dar real. Poate de-aia, intr-adevar, romancele nu se cred frumoase, pentru ca isi inchipuie ca standardul de frumusete e altul. Prin urmare, ne-semanand cu ce e pe la tv si in reviste, se cred urate. Cand vom incepe si noi sa avem incredere in noi si, mai ales, sa ne placa ce-i al nostru? Ai dreacu americani, pun steagul si pe chiloti, iar noi nu stim nici trei versuri din imnul national. Na, ca am dat-o pe politica iar…

      • Un termen ar fi momentul in care ne vom da seama, in primul rand, ca stilul de viata imprumutat nu ni se potriveste. La urma urmei, daca eu sunt cal, de ce sa incerc sa traiesc ca o vaca? Vaca are meritele ei, insa mie, ca iapa, nu mi-ar place sa ma mulga zilnic si sa-mi ceara si 10 litri de lapte pe zi! 🙂 Insa, daca ma calareste unul – voi intrece toate vacile din lume, oricat de grase si laptoase ar fi! 🙂

      • Ar fi cazul sa ne trezim cat mai repede posibil, daca nu vrem ca tot ce avem bun sa se naruie.

  2. Este adevarat ce spune lumea,suntem frumoase rau.Insa,din punctul meu de vedere exploatarea industriei frumusetii se va transforma in colaps in urmatorii 10 ani.

    Ps.Am blog nou.

  3. Adevăratele femei nu că nu se consideră frumoase, Lupule, ci doar nu pun preţ pe frumuseţe, deoarece ea este ceva moştenit de la babaci, într-un fel e o pleaşcă, un dar genetic necondoţionat şi dacă e deşteaptă nu se va mândri cu ceva ce nu e meritul ei…şi oricum se va obişnui de-a lungul vieţii cu propria frumuseţe şi o va considera ceva normal! Dimpotrivă,vre-o perdantă la loteria genelor, care munceşte zilnic din greu la aspectul fizic, – silicoane în toate zonele strategice, nas tras cu linia, gene false,tatuaj facial,(precum nişte indieni cherokee, ce se pregătesc să dezgroape securea războiului), canini de porţelan cu diamante, ore de bronzat,creme, extensii, ţoale,etc…o, da! aceasta va face tot posibilul ca munculiţa şi efortul ei să fie recunoscute şi promovate… alea sunt cele 3 la sută, care recunosc ! Ba mai şi adaugă cu mândrie – noi, româncele suntem cele mai frumoase femei de pe pământ! 😀

  4. eu creed ca frumusetea aceea de care se vorbeste e cumva legata de suflet!
    unele frumuseti, (nordice) sunt reci, altele prefacute, altele tehnologizate cumva asaa…”americaneste”….romancele saracele de ele sunt tot un suflet pe dinauntru….si de acolo cred ca li se trage frumusetea aceea fara exceptie de care vorbea englezul tau:)

Tu ce părere ai?

