Mai răruţ


Săptămâna asta o să scriu mai puţin şi o să comentez la fel, pentru că am balamuc în casă. Îmi plachez pereţii exteriori, prin interior, cu scârţâitoare extrudată, şi mai şi zugrăvesc. Deci o să am foarte puţin timp. O să intru oricum zilnic, şi voi incerca să scriu ceva. Spor la treburi şi o săptămână uşoară vă doresc!

10 gânduri despre „Mai răruţ

  1. Mai rarut ca-i ami dragut? :)))) N-am fost niciodata de acord cu zicala asta. Cand imi place ceva, nu-mi place sa fie rar. :))) Cic at mai des. :)))
    Spor la treaba!…ah, ce nu-mi place mie sa am santier in casa…mi-a ajuns. Dar stiu ca vor mai fi ocazii.

Tu ce părere ai?

