Preşedinte de bloc dobitoc


Azi, după cum ştiţi, am început renovatul prin casă. Ca să încep, trebuia să dau jos caloriferele de pe perete, pentru a putea meşterul să monteze polistirenul. Dar bineînţeles că instalaţia era plină, iar preşedintili de bloc mi-a sugerat să ma duc la RADET să fac cerere de golire a coloanei. S-a rezolvat cu un telefon la maistrul de zonă, telefon dat de cumnatul meşterului, şi s-a prezentat un băiat de la Radet care mi-a golit coloana. Nu înainte ca preşedintili să mă mai plimbe pe la o femeie de la parter care are cheia de la subsol. Dar n-are şi cheia de la boxa unde e vana, aşa că am făcut încă un drum până la preşedinte, pentru a-i cere cheia. În sfârşit, minunea s-a produs, am demontat caloriferele, dar am pierdut circa patru ore. În loc să începem la 9, băieţii au început la unu. Mulţumită preşedintelui de bloc despre care v-am mai povestit aici. Nici duşmanilor nu le doresc un aşa specimen dezaxat.

11 gânduri despre „Preşedinte de bloc dobitoc

    • E prost, ma, ca daca stia sa se faca util nu era degeaba. Nici io nu sunt neam prost, dar daca nu ma ajuti cand ar mai si trebui sa o faci, esti de 2 lei pentru mine.
      E bosorog, ce cafea? Da coltul si nu stie de la ce…

  1. Ma enerveaza la culme chestiile de genul asta. Sunt convinsa ca toate neamurile lui s-au rasucit in mormant la fiecare telefon sau drum pe care a trebuit sa-l faci/sa-l dai.

  2. Ce sa-i faci, loopoole! Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ! Intotdeauna pot exista intarzieri neasteptate, asa ca nu poti vinde intotdeauna blana loopoolui din padure. 🙂
    Dar important e sa se rezolve toate problemele aparute. Succes!

    • Multumesc, Mircea. Problemele se rezolva incetul cu incetul, m-am inarmat cu rabdare, si incepe sa dea roade. Dar sa vezi ce frumos o sa fie! Pun poze! 🙂

  3. Pai la tine nu au golit nici acum instalatia? Cam multa birocratie pentru atata lucru…Noi am avut nevoie sa scoatem caloriferele si era octombrie si era umpluta deja pt a fi pregatita cand urma sa dea drumul la caldura. Si n-a fost nevoie decat de tuica pt instalatorul blocului, ne-a golit-o si apoi a umplut-o la loc, fara sa stie cei de pe scara, doar presedinta si administratorul/a (n-as putea sa-ti spun ce e, caci are un sex incert :))) )

    • Cel mai bine este ca, si pe timpul verii, instalatia sa stea plina pentru a reduce riscul coroziunii, dar bineinteles ca nu peste tot se respecta asta. E prea multa birocratie, si „atentia” pe care i-as fi acordat-o prezidentelui am dat-o baiatului de la Radet.

Tu ce părere ai?

