Logan, eterna Dacia Nova


Cică în Germania Dacia depăşeşte WV, Ford şi Porsche într-un clasament al satisfacţiei clienţilor. Se pare că prietenii de la Renault sunt al dracu de isteţi în ce priveşte uzura programată, şi nu prezintă riscuri în garanţie. Un mecanic bun mi-a spus că şi Renault-urile sunt bune, de noi, în comparaţie cu cele nemţeşti, deci se poate. Diferenţa însă apare la peste suta de mii de chilometri.

4 gânduri despre „Logan, eterna Dacia Nova

  1. Fratele meu, care a stat 15 ani in Maroc, a avut acolo tot felul de masini. Inainte de a pleca acolo avea o parere proasta despre tot ce-i frantuzesc, insa acum prefera masinile frantuzesti, spune ca sunt mult mai bune decat cele germane (mai bine proiectate). In afara de Citroen (numai cu suspensie hidraulica) nu mai cumpara altceva. Am mers si am condus si eu asa ceva si mi se pare extraordinar, mai ales suspensia. Pot spune chiar ca un Citroen de 1.5 tone se conduce la fel de usor ca si Matizul meu de 850 kg.
    Chiar daca noi avem tendinta de a-i dispretui pe francezi, ei sunt, totusi in avangarda Europei si din punct de vedere tehnologic. Ce-i al neamtului e al neamtului, insa nu sunt singurii care fac lucruri bune.

    • Pai aia ziceam si eu, ca incep sa cred ca nu numai cele din Germania sunt fiabile ci si cele frantuzesti.

Tu ce părere ai?

