N-aveţi cumva…


…vreo sculă de uscat pretele? Lucrările stagnează din cauză că nu se usucă peretele, şi asta înseamnă cel puţin o zi în plus de muncă şi de mizerie.

11 gânduri despre „N-aveţi cumva…

  1. Pe caldura asta ar trebui sa se usuce repede. Daca nu esti multumit de viteza, recomand sa sufli cat poti! 🙂

  2. Daca nu merge, baga un ventilator. Te inteleg ca nu mai ai rabdare…eu am facut asa ceva in oct-nov pe o vreme super-umeda, si nu stiam cum sa fac sa se usuce amorsa, gletul, stratul unu de var, apoi stratul doi…si unde nu mai pui ca trebuia sa nasc. :)))) A fost ca in filme, ca de nascut tot am nascut cu casa pe jumate in santier. Sotul gletuia seara dupa ce am nascut si m-a lasat la reanimare. Si nu stia cum sa termine si eu nu stiam cum sa ajung mai repede acasa. :)))

    • A, pai d-l Toma se pricepe? De ce n-ai zis asa, ca il rugam sa ma ajute, si imi faceai si o reducere, ca doar ne cunoastem :)))))

      • Io cu buleftrica ma mai dau in barci 🙂 Am spart ieri in dormitor, de mi-au venit vecinele la usa 😀 Povestesc eu despre asta intr-un articol dedicat, ca e multe de spus 🙂

  3. Abia astept sa aud povestea cu vecinele pe larg, cu toate ca tu mi-ai sugerat sa povestesc despre aventurile mele cu mutat si facut curat pe scurt. 😀
    Bine, iti dai seama ca atunci cand imi vine cheful de scris, n-o sa ma opresc doar pentru tine … si stiu ca o sa citesti tot, ca esti un tip de treaba. 😉

    Spor sa ai!

Tu ce părere ai?

