Gata, măi tovarăşi de blog!


Azi am încheiat lucrările prin căsuţă. Îmi fac mea culpa pentru că n-am putut fi prezent în mod activ pe bloguşor, dar promit să mă revanşez. Andreea, fac tot posibilul să îţi onorez şi subiectul pentru concurs.
Prin căsuţă a ieşit foarte mişto, o să povestesc şi cum a fost cu bombardeala cu bormaşina şi flexul 🙂
Acum de-abia e curat în sufragerie, în zilele următoare vom definitiva curăţenia şi în restul casei. Bine v-am regăsit!

6 gânduri despre „Gata, măi tovarăşi de blog!

  1. Bine ai revenit! Ma bucur ca ti-ai aranjat si ai facut curat, stiu cum e senzatia atunci cand se termina si nu vrei decat sa stai sa contempli ce munca buna ai facut. 😀

    • Nu e gata 100% curat, dar mai e putin, in mare s-a terminat. Mai am sa pun aplicele pe perete la capul patului din dormitor, modulele priza-intrerupator (tot pe acolo, deasupra la noptiere) si sa montez galeria, unde va veni perdeaua si draparia , ambele noi. La toate astea ma ajuta colegu’ Costica, fara el e greu 🙂

  2. Hai, ca totusi ai terminat repede…presupun ca tu nu ai avut de lupta cu calciul pe pereti, deci te poti considera fericit. 🙂 Dar sa stii ca vreau sa ne arati o mostra din talentul tau de zugrav. Aaa, la voi cine a ales culorile?

    • Dar n-am facut eu nimic la zugraveala, am avut pe cineva 🙂 Doamna a ales nuantele, dar cazusem de acord in prealabil oricum. Pun poze cand e totul gata!

      • La noi, din 3 nuante, doua le-a ales sotul si una eu, impotrivindu-ma vehement la alegerea lui…ziceam ca deh, un verde atat de viu face casa prea tipatoare alaturi de portocaliu si de albastrul azuriu alese de el. Si am ales un galben care nu-mi place inca de cand s-a uscat…mai ales dupa ce am vazut cum vine pe un perete nuanta care o voia el. Asa ca, nu intotdeauna e bine sa mergi pe mana femeii.

Tu ce părere ai?

