God save the Queen!


Ieri, când să intru la metrou, mă abordează un tânăr care mă întreabă dacă „speak english”. Îi răspund că da, în timp ce îl analizez repede. Era la vro’ treizeci de ani, cam dezordonat, şi bandajat la o mână, pe deasupra. Mă întreabă dacă nu pot să îl ajut cu ceva. Adică să-l ajut să intre la metrou. Îi zic ca nu pot, că mă vede bodyguardul, şi zice că nu aşa, şi îmi arată un leu şi câţiva bănuţi pe care îi avea în palmă. Mai avea nevoie de încă un leu. L-am refuzat şi am plecat mai departe. Adică nu dau io nimic ţiganilor noştri, şi îi dau unui englez care numai zdravăn nu pare? Ori drogagiu, ori pedofil, cine ştie ce dracu era? Dar dacă au ajuns şi supuşii coroanei britanice să cerşească in România noastră, vin vremuri grele.

9 gânduri despre „God save the Queen!

  1. si daca ziceai ca nu vorbesti engleza?
    Cersetorii sunt universali.Au invatat limbi straine.Pun pariu ca tu nu te-ai plimbat cat se plimba ei.Nu stiu cui de cui ar trebuii sa fie mila.Noi care muncim,tragem ca boii la jug,platim impozite si mai departe de Sibiu sau C-tanta nu am ajuns?Sa fi milos inseamna sa-i gasesti un loc de munca.Cred ca te injura de mama.

    • Era destul de ciudatel, de-aia l-am si lasat sa se duca dupa ce am vazut ce vrea. Irlandezii au un accent mai tampit, dar oricum cersetoria e cam universala.

Tu ce părere ai?

