Aşteptându-i pe americani


Nu, nu vă plictisesc cu politică şi azi, e mult prea cald. De alţi americani e vorba. De Bon Jovi, pe care, tot ca şi pe Roxette, i-am aşteptat aproape douăzeci de ani. Şi care vin şi cu cel mai bun chitarist de rock şi blues, al lor şi al nostru Richie Sambora, pe care-l credeam pierdut, dar care nu ne-a lăsat, şi ne va încânta şi pe noi cu solo-urile lui de chitară. Astăzi, doar un asteroid căzut din cer mă mai poate împiedica să-i văd. Pe seară deci, dacă mă căutaţi, în faţa Casei Poporului mă găsiţi. Încă un vis mi se îndeplineşte, deci. Nu prea sunt inspirat la ora asta în a-mi exprima bucuria şi nerăbdarea ce m-au cuprins, însă sper să mă credeţi pe cuvânt că abia aştept!!!

9 gânduri despre „Aşteptându-i pe americani

  1. Poate te fac de ras si public ceva despre concert inaintea ta, ceva luat de pe Facebook, de la grupul lui Stefan!!! 🙂
    Iti doresc „o betie de muzica”!

      • Cum sa gresesti? Voiam sa ma laud ca Stefan e pe-acolo (face parte dintre organizatori, pentru a beneficia de bilet). Probabil ca prietenii lor vor publica poze, de aceea am zis ca voi publica inaintea ta ceva despre concert.
        Iar daca-ti place atat de mult, nu-i normal sa te imbete muzica? Eu asa simt uneori, cand simt muzica intens.

      • E tare baiatul tau! SIgur c-o sa ma imbete muzica, dar nici fara bere n-o sa stau!

Tu ce părere ai?

