An evening with Bon Jovi


Aşa se chema un concert live cu Bon Jovi, produs de MTV prin ’92, unde băieţii din New Jersey îşi cântau, printre altele, noile melodii de pe cel mai recent album al lor de atunci, „Keep the Faith”. Ce mult a trecut de atunci! Puşti fiind, nici măcar nu îndrăzneam să visez că voi avea şi eu, peste ani, parte de o seară cu Bon Jovi. Dar s-a întâmplat!
Şi a început! Dar cu ce se putea deschide un asemenea concert, decât cu „Raise Your Hands”? Dar ce-a urmat… E tare greu să găsesc epitete, adjective pentru a putea să-mi descriu bucuria, extazul, fericirea de a putea să-i văd pe cei ce mi-au marcat copilăria şi adolescenţa. Au fost extraordinari!!! Iar faptul că au cântat neîntrerupt timp de trei ore, după ceas, reprezintă un imens respect pentru noi, cei ce i-am aşteptat atâta…
Jon a fost magnific! Era leoarcă de transipraţie, dar vocea lui unică de italian din New Jersey n-a avut o clipă de răgaz, dar nici n-a avut de suferit! Un adevărat rocker, care a ştiut să îşi respecte numele. Richie Sambora? Chitaristul cel mai bun din lume, după mine, pe care am ştiut eu de ce l-am aşteptat atât. A stat el ce a stat la „rehab”, dar n-a putut sta departe de public şi de ceea ce iubeşte cel mai mult: concertele. Tico Torres a rupt tobele în două, David Bryan a mângâiat clapele, iar Hugh McDonald a fost responsabilul cu basul. Lângă ei, Bobby Bandiera, prietenul din copilărie al lui Jon, la chitară ritmică.
Şi lungi, luuungi melodiile! Ce ar fi fost concertul Bon Jovi fără floricele la chitară ale lui Richie! Ce-ar fi fost Dry County fără solo-ul lui Sambora? Dar cel mai impresionant a fost efortul tuturor membrilor formaţiei, pe o aşa căldură…
Jon n-a stat o secundă, cum am mai zis, nici măcar la „I’ll be there for you”, unde de obicei îi lăsa locul lui Richie. Care Richie cam astăzi împlineşte 52 de ani, vârstă pe care nu o arată, la care mulţi îşi cresc nepoţii.
Am fost pur şi simplu într-un extaz care nu se poate descrie în cuvinte. Am sărit, am dansat, am cântat, am urlat (din lipsă de voce), şi din cauza asta nişte gagici de lângă mine nu mai puteau de râs. Oi fi fost eu caraghios, dar nici că mi-a păsat. Am aşteptat concertul ăsta atât de mult, încât am vrut să mă simt exact aşa cum mi-am dorit.
Apropos de starea mea din timpul concertului, fără nicio exagerare, am crezut că trăiesc un vis. Unul din care n-aş fi vrut să mă trezesc vreodată. Să aud eu acele sunete pe care numai pe youtube le mai auzeam, să ascult acele melodii pe care le ştiam de la radio şi, mai târziu, le rulam şi din calculator, mi s-a părut ceva de neimaginat. Am plâns de emoţie, la câteva melodii, şi nu mi-e ruşine să o spun.
La sfârşit, lui Jon şi celorlalţi parcă nu le venea să se despartă de noi, publicul. Ne-au păcălit o dată la „Twist and Shout”, şi ne-au mai încântat preţ de două refrene. Trei ore de spectacol total, trei ore pe care n-am să le uit vreodată, şi care îmi vor răsuna în urechi toată viaţa.
P.S. Înainte de concert mi-am împlinit un alt vis: am făcut poză cu Romeo Dediu, cel mai bun chitarist român, chitaristul Holografului. Venise cu familia, alături de Toni Furtună şi Edi Petroşel.

8 gânduri despre „An evening with Bon Jovi

  1. Ma bucur ca te-ai simtit atat de bine. Si din cate am mai citit in blogosfera, toata lumea a avut numai cuvinte de lauda la adresa concertului.

  2. Ti-ai facut de cap!
    Asa ceva se intampla destul de rar in viata, sa-ti atingi visul cu mana! Cred ca e o senzatie extraordinara!

    • Nu, nici gand sa confunde! Si si-a mai adus si aminte, saracu’, faptul ca ne-a privat de serviciile lui timp de 30 de ani!

  3. frumos ai spus ! au trecut aproape 2 saptamani si inca simt extaz, bucurie, emotie….abia astept sa se intoarca…eu i-am asteptat doar 10 ani, de cand i-am descoperit, dar a meritat asteptarea….

    • Si mie imi mai rasuna in urechi concertul, si o sa fie asa muuuulta vreme. Si ca sa imi aduc aminte de el, ma uit la filmuletele de pe youtube 😛

Tu ce părere ai?

