Licitaţie publică (criză mare, dom’ne!)


Aţi observat, probabil, că am mai rărit numărul articolelor publicate pe blog. Păi, ce să fac, dacă nu mai am idei? Nu ştiu despre ce să mai scriu! Pe cale de consecinţă, vă rog pe voi să îmi mai daţi aşa, câte o idee-două despre posibile articole pe care aş putea să le scriu. La mine, deci, nu conţinutul e problema, ci punctul de start, adică ideea, tema articolului. E suficient să am un punct de plecare, şi pot scrie cât de mult. Dacă vă place cum scriu, şi vreţi ca Lupuşoru’ să scrie în continuare frumos şi mult, ajutaţi-l şi pe el să treacă peste criza asta de idei care-l macină. Orice idee va fi pusă în practică, promit!

13 gânduri despre „Licitaţie publică (criză mare, dom’ne!)

  1. Am observat si m-am intristat. Insa tot raul spre bine, nu?
    Poate cu ocazia asta iti vei pune niste intrebari despre tine insuti, despre viata ta. Si poate ca vei scrie despre asta. Banuiesc ca ceva se va intampla, pe nesimtitelea, in interiorul tau. Probabil ca ceva din viata ta exterioara incepe sa devina mai putin interesant, insa tu stii asta mai bine.

    • Carevasazica, s-a vazut… O sa incep sa-mi pun intrebari, iar raspunsurile sper sa le aflu in timp ce scriu vreun articol despre gandurile mele.

      • Cum sa nu se vada, numai ca mi-am zis ca poate ca esti ocupat.
        Ce-ti place cel mai mult in viata? Ce-ti place sa faci? Ce nu-ti place, ce-ai dori, mai mult sau mai putin, cum ti-ar place sa traiesti, ce te deranjeaza acum la stilul tau de viata… ce apreciezi la oameni, ce defecte tolerezi, ce ti-e frica sa faci sau sa patesti…
        Acesta e doar un inceput!

      • Ma gandeam eu ca o sa-mi oferi un raspuns util. Iti multumesc pentru el, si te asigur ca mi-ai dat de gandit. De altfel, pentru ce sunt prietenii? Si, sincer sa fiu, la tine ma asteptam sa-mi raspunzi cel mai la subiect.

      • Normal ca s-a vazut… Nici eu nu mai am inspiratie deloc, dar la mine problemele sunt putin diferite. 😉
        Scrie despre lucrurile care te fac sa simti ceva, indiferent ce. Daca nu pui suflet (si nu prea ai cum sa pui intr-o postare despre farduri de ochi, hai sa fim seriosi 😛 ) nu iese ceva frumos.
        Sa stii ca se cunosc subiectele pe care le-ai „trait” si cele pe care doar le-ai „observat”.

  2. Priveste in jurul tau scrie articole despre ce te inconjoara ,despre oamenii cu care te intalnesti dimineata cand intri sau iesi din tura.Despre locurile prin care treci in fiecare zi.Cum s-au schimbat ,in bine sau in rau…

    Sper ca te-am ajutat cu vreo idee:)

  3. Scrie despre lucrurile care te fac sa simti ceva, indiferent ce. Daca nu pui suflet (si nu prea ai cum sa pui intr-o postare despre farduri de ochi, hai sa fim seriosi 😛 ) nu iese ceva frumos. Sa stii ca se cunosc subiectele pe care le-ai „trait” si cele pe care doar le-ai „observat”.

  4. pot da iti dau eu 2 idei??
    nu vrei tu sa scrii in seara un eseu despre arta comparata la doi artisit din modernitate? e musai sa aiba 7pagini cu diacritice fara poze. cu pozele…poate sa aiba si mai mult!
    imm ce zici?? te simti in stare sa faci chestia asta? :))
    io deja simt ca DA:P!

  5. Lupusorule, grea treaba asta cu subiectele… Uite o tema, daca vrei: imagineaza-ti pentru o zi ca esti femeie si povesteste-ne, cu umorul tau caracteristic, ce ai descoperit 🙂

Tu ce părere ai?

