Vreau să-mi schimb telefonul


M-am plictisit de abonamentul meu la telefonul mobil şi aş vrea să-l schimb. Şi, cum sunt eu de modă veche, şi puţin nostalgic, caut să-mi fac un abonament la mobil, dar care să aibă cuplaj. Ştiţi, metoda aia veche prin care majoritatea din noi eram abonaţi la telefon pe timpul lui nea’ Nicu. Ce mişto era! Ce poate fi mai frumos decât să iei telefonul din furcă şi „cuplajul” să nu poată să vorbească? Ştiţi, deci, vreun diler giesem care să-mi ofere unui abonament la mobil cu cuplaj inclus?

10 gânduri despre „Vreau să-mi schimb telefonul

  1. Intr-o economie de piata, nevoia omului este valorificata, aparand mereu oferte conforme cu nevoia care se afla intr-o continua schimbare. (aaah, m-am exprimat exact ca un economist la teveu, care vorbeste sigur pe el, dar numai teorii, acordandu-si singur importanta). 🙂 🙂
    Dar poti sa le dai idei, pentru ca mai au nevoie din cand in cand! 🙂

  2. super asta! pe cuvant. stii?? eu pentru ca sunt atat de constienta ca „cuplajul” exista….as vrea un telefon fara abonament! doar cu cartela….
    sa nu ma mai asculte:):P

    • Te asculta si cu cartela, si fara. Telefonul are un cod, IMEI se cheama, dupa care poti fi identificat chiar daca schimbi SIM-ul din el. Nu te pui cu baietii cu ochi albastri 🙂

  3. a daaa???
    mai dar pot sa imi cumpar 10telefoane furate….si sa bag in ele 10 cartele cumparate…si….ma intreb ce or sa mai asculte??? immmm??

    tu stii cum vand tiganii telefoane furate in pta romana?? ei cum or sa mqa asculte de pe ala??

Tu ce părere ai?

