S-a trezit Sfântu’ Ilie!


După atâta căldură de foc, nea’ Ilie din Cer şi-o fi adus aminte că peste vro’ trei zile e ziua lui, aşa că ne-a tras o târă de furtună, cu ploaie, trăznete şi fulgere. M-a stropit şi o maşină cât stăteam în staţie la autobuz, dar nu prea m-a deranjat, deşi l-am înjurat pe şofer aşa, din instinct. La magazin, băiatul de la casă mă întreabă dacă mai plouă. Da, zic, şi sper să plouă până în septembrie. Mă rog, mai puţin când mă duc eu la mare, dar chiar şi atunci la Bucale poa’ să plouă, să găsesc răcoare când mă-ntorc 🙂

5 gânduri despre „S-a trezit Sfântu’ Ilie!

  1. Mie-mi place vremea asta. Canicula iti trezeste dorinta de ploaie iar ploaia putin „exagerata” te face sa te simti bine cand se termina. 🙂
    Cu ocazia asta suntem si noi mai atenti la vreme, ca taranii care depind de ea si in felul acesta sunt mai integrati in natura.

    • Imi place foarte mult ploaia, in general. Si cea scurta, de vara, si cea „mocaneasca” de toamna. Imi place so o aud si sa o privesc, si cateodata, sa ma si ude, ca face bine 🙂

  2. Pe noi ne+a prins furtuna dupa ce am trecut de Buyau…nu se vedea nimic…niciun marcaj, ne ghidam dupa iarba de pe marginea drumului, mergand cu 20 la ora. Si era intuneric, bezna…deja ma vedeam petrecandu+mi noaptea prin campurile alea.

    • Io am patit asa acum multi ani, cand era a doua sau a treia zi de Craciun, si veneam de la tara. La Dacia noastra veche ( a tatalui meu), pe care anul asta am dat-o la rabla, se cam ardeau repede sigurantele. Si s-a ars si la stergator!!! Si era o lapovita de nu vedeai nimic. SI mai exista si pericolul sa se intunece, si nici faruri nu aveam, si tata, ca metoda e a mai imprastia apa, mergea numai cu 100 😀 Am ajuns cu bine, dar, si cu mii de emotii 🙂

Tu ce părere ai?

