Prăjeală for the people


Am fost azi pe la ai mei, care au nişte vecini de treabă, familia Dumitraşcu, dar tare prost crescuţi şi cocalari. Cum am intrat în bloc m-a lovit un miros de prăjeală, şi nu ştiam de unde vine. Am ajuns la şase, şi am priceput pe loc care e sursa prăjelii. Ap. 27. Dumitraşcii. Cu uşa deschisă, domnul prăjea nu-ştiu-ce-pizda-măsii. Să fie primit! Pe sistem, se ştie!

8 gânduri despre „Prăjeală for the people

  1. Dintotdeauna m-au enervat situatiile astea. Nu inteleg pentru ce restul vecinilor trebuie sa cunoasca in amanunt savorile mancarurilor gatite. Usa de la intrare este pentru (dupa cum ii zice numele) intrarea sau iesirea din apartament; pentru aerisire avem geamuri si hote. 😉

    • Nu, ca-i cunosc de ani de zile de cand stateam acolo. Sunt de treaba in rest, dar au niste „scapari”.

  2. Probabil ca, atunci cand s-au „scolarizat” in cei sapte ani de acasa nu prea avea lumea hote si ei s-au obisnuit asa. Acum tot prostul are hota. Chiar si eu, cu toate ca sunt dezamagit de eficienta ei. Tot mai eficient e sa folosesc curentul de aer format dintre usa si geam, dasca le deschid pe amandoua. Insa eu stau la casa si, pe oriunde ar iesi caldura si mirosul, tot una e, tot in curte se duce.

    • Aaa, pai la curte e altceva, poti sa faci ce vrei tu. In cazul meu era vorba de bunul simt fata de vecini de la bloc.
      Nici eu nu sunt multumit de hota, dar nu deschid usa ca sa miroasa pe scara vecinilor.
      Stii ca te invidiez pentru ca stai la curte, nu? 🙂 Si io as vrea…

Tu ce părere ai?

