27


Deşi cred cu convingere în multe teorii ale conspiraţiilor, asta nu mi se pare o coincidenţă. Ba chiar găsesc şi o explicaţie potrivită.

Pentru vârsta de 27 de ani. La care au murit destule staruri în plină formă şi în ascensiunre pe scara notorietăţii. E simplu. Janis Joplin, Jimi Hendrix, Kurt Cobain, Amy Winehouse n-au murit la 27 de ani că aşa au vrut sau că aşa şi-au programat. Pur şi simplu, atăta duce corpul uman când, începând de la o vărstă aproape de cea a adolescenţei, te apuci de droguri, pe care le uzi cu alcool. Până aici îţi e permis să trăieşti aşa.

9 gânduri despre „27

  1. L-ai uitat pe Jim Morrison…
    Eu cred ca aceste persoane au fost deosebite. Fiecare a adus un stil in muzica unic, ce nu poate fi imitat. Toti au avut ceva de spus intregii omeniri. Toti au avut propria filozofie de viata. Toti au crezut in idealurile proprii. Toti au cautat ceva ce n-au gasit si atunci au incercat sa se ajute cu excitante. Dar tot nu cred ca au gasit, caci excitantele nu te pot duce acolo unde au vrut ei. Sau poate ca pe ei i-au adus… nu putem sti.

    • Multumesc pentru corectare, ca parca stiam ca uitasem pe cineva, pe Jim Morrison. Pacat de ei toti. Cateodata succesul te indeamna sa fii si mai euforic, de-aia cei mai multi isi imbunatatesc starea de bine cu alcool. Si astia traiesc destul, in functie de fiecare. dar cei cu tratamente intense cu droguri sunt marcati, cum vezi, de numarul 27.

    • Mie Jim Morrison mi-a placut cel mai mult. Am ascultat muzica lui intr-o perioada (si acum imi place si gasesc ca e neegalata ca mesaj) si, asa cum eu am inteles foarte multe din viata din muzica, cred ca dorintele lor au fost altele decat a-si dori succesul ca imagine in lume, au fost mai presus de asa ceva. Daca si-ar fi dorit succesul, ar fi fost fericiti, insa nu a fost asa. Succesul nu le-a adus fericirea, deci dorintele lor erau altele decat acelea pe care si le-au indeplinit.
      Eu cred ca au incercat sa acceseze o lume la care nu au reusit sa ajunga, poate din cauza ca mentalitatea lor a renegat-o. De asta au recurs la excitante, caci placerile obisnuite ale oamenilor nu le mai creau satisfactie.

Tu ce părere ai?

