Şi Messi nu mai vine…


Vine Messi!, se făcea reclamă la televizor până ieri. Nţ, nu mai vine Messi. Şi nici măcar Argentina. Fără cuvânt, argentinienii pun anularea amicalului cu România pe seama crizei prin care trece naţionala lor, criză ce a culminat cu demiterea selecţionerului.

Normal că ăsta nu e un motiv să nu-i onorezi nişte obligaţii care au fost parafate printr-un contract, unul pe bani. Din care bani s-a şi plătit un avans către argentinieni. Dar n-avem voie să îi facem pe alţii neserioşi.

Şi noi am procedat la fel când am mers, tot în vara asta, la turneul sud-american. Unde am jucat cu Brazilia şi Paraguay la mişto. La mişto şi ca joc, şi ca selecţie. Am mers cu o selecţionată divizionară care a avut un selecţioner de duzină. Deci şi noi suntem la fel de neserioşi.

6 gânduri despre „Şi Messi nu mai vine…

  1. Eu am inteles ca totusi va veni ,pentru ca este inscris meciul amical in calendarul UEFA,si ar cam trebui sa plateasca despagubiei grase FRF,daca anuleaza meciul.

    • Pai n-auzi, ca ultima stire e ca berbecii nostrii n-au prevazut despagubiri in caz de neprezentare, doar sa dea Argentina banii inapoi si atat. Treaba romaneasca 🙂

    • Pai da, dar nu face decat sa-si mascheze incompetenta. Daca ii va da in judecata, ii va fi foarte greu sa obtina ceva, atata timp cat nu e prevazut nimic in contract.

Tu ce părere ai?

