Omletă cu diverse


Am mâncat bun în dimineaţa asta. Omletă reţetă proprie.

Cum am făcut-o? Simplu. Am tăiat solzişori o jumătate de ardei roşu, am feliat la fel o jumătate de ceapă roşie şi am adăugat cubuleţe de brânză pe care le-am rupt cu mâna, că era brânza prea moale, iar pe toate acestea le-am aşezat în tigaie. După ce am pus puţin ulei, am bătut ouăle şi le-am aşezat peste legumele şi brânza din tigaie.

La foc mic apoi, am copt omleta, dar nu prea mă descurc s-o întorc şi a trebuit s-o amestec până la urmă. Ceea ce nu i-a schimbat cu nimic gustul deosebit. Vă doresc poftă bună dacă o s-o preparaţi şi voi, că a mea s-a terminat, n-am de unde să vă mai dau 🙂

Mai jos vă pun şi două poze, ca să fie pofta mai mare 🙂

10 gânduri despre „Omletă cu diverse

  1. Multumesc! E o dimineata frumoasa! Cafeaua si tigara le-am savurat citind blogul Andreei Toma iar acum urmeaza reteta ta! 🙂 Plus ca intre timp a aparut timid si soarele…

Tu ce părere ai?

