Provizii de toamnă-iarnă


Am fost la ţară, la socrii mei cei buni, unde nevasta, cumnata şi soacra mea au copt vinete, ardei, pentru iarnă şi au făcut suc de roşii. Nu vă puteţi imagina ceva mai bun decât să guşti din roadele pământului, roade la care ai muncit tot anul. Nu eu, evident. Dar ăsta a fost motivul lipsei mele de la butoanele blogului. Joi, însă, plec pe bune la mare, iar mâine cel puţin, o să mă străduiesc să vă scriu 3-4 articole care să vă ţină de urât căt voi lipsi. Dar după de vin de la mare, la câteva zile plec iar, la Ceahlău, Durău, Bicaz, mai exact la Izvorul Muntelui, acolo vom sta. Dar până acolo mai e.

9 gânduri despre „Provizii de toamnă-iarnă

  1. Asa va sa zica…si nu stii si tu sa anunti? Te da lumea la disparuti. :)))
    Stai la camping la Izv. Muntelui? E fain acolo, e mai putina civilizatie…sau cel putin asa era. Cat despre mare, te invidiez, stiai, nu?
    Cum facem cu cartea?

Tu ce părere ai?

