Ziua naţională a rahatului de câine


Este astăzi şi încă n-am aflat şi eu? Azi am ieşit la ceva cumpărături, că ieri frigiderul mi-a arătat degetul mijlociu când l-am deschis, şi spre magazine, că am fost la vreo trei, era să calc aproape din metru în metru într-o înşiruire aproape continuă de treburi mari canine.

Trebuia cumva să simt eu că m-am întors în marele oraş, şi se pare că numai aşa se putea. Oraş care tinde să capete din ce în ce mai mult culoarea maro, sau pe alocuri galben-verzui, depinde ce-a servit câinele.

14 gânduri despre „Ziua naţională a rahatului de câine

  1. Lupusorule, ai revenit in forta! Fiecare lucru trebuie sarbatorit intr-un fel sau altul :)) Poate ca asa sarbatorim faptul ca nu suntem in stare sa folosim pungulite cand ne scoatem cainii la plimbare… Iar tu se pare ca vei avea mult noroc! 😛

    • Pai sunt foaaarte norocos oricum, nu trebuia sa mai calc si prin rahatei (cu toate ca i-am ocolit cat am putut) 🙂

  2. Cah! Nu stiu cand o sa ne civilizam si noi… Stapanii de caini ar trebui macar sa-i duca in parcuri sau ceva (pentru ca materiile fecale sa serveasca drept ingrasamant), daca tot n-au suficient bun simt incat sa nu-si opreasca animalul atunci cand se c… in mijlocul strazii.

  3. Pai ce „bun venit” mai potrivit gaseai tu de cuviinta ca sa simti ca te-ai intors in Bucuresti?:)))
    Cand am citit titlul, chiar am crezut ca exista o astfel de zi. Nu stiu de ce, nu m-ar fi mirat…

  4. cainele nu are nicio vina.Poate nu au stapani,care sa curete dupa ei.Dar avem servicii de salubrutate,care in afara ca ridica masinile,nu fac nimic.Cei pe care o sa-i prinda Iarna nepregatiti,ca-n fiecare an.

  5. Nu, Loopoole. Este vorba despre noua strategie de castigare a alegerilor pe care a adoptat-o PDL-ul. Se bazeaza pe reflexul conditionat. PDL si-a schimbat culoarea din portocaliu in verde. Vor obliga toti proprietarii de caini sa hraneasca anumalele numai cu mancare care produce rahatei de culoare verzuie spre verde. Bucurestenii si toti orasenii vor vedea mereu aceasta culoare pe trotuare si se vor familiariza atat de mult cu ea incat la urne, cand vor vedea culoarea verde, vor pune stampila automat pe ea, fara sa gandeasca.
    Acuma nu stiu exact daca vor stampila culoarea verde din reflex conditionat sau doar ca sa incerce sa acopere, sa astupe rahatul verde de pe buletinul de vot.

  6. Au gresit ei, cei de la wordpress. Mi-au cerut sa renunt la acelasi link care-mi provocase probleme data trecuta, insa eu nu mai aveam de atunci acel link.
    Dar s-a terminat. Cu bine.

Tu ce părere ai?

