Ne place să ne bronzăm? Lui Becali nu


Ştiţi că am fost la mare, asta nu-i un secret. Când norodul se duce la mare, o face în principal pentru a se bronza. Unii ne mai cojim, alţii au pielea mai bună, eu am dat cu ulei de plajă şi cremă cu factor UV 20 în fiecare zi. Cu cremă în primele 2 zile, apoi 2 zile cu ulei, după care n-am mai dat cu nimic, şi m-am cojit pe umeri foarte puţin. Anul ăsta am fost ascultător, că anul trecut mă apucaseră frisoanele din prima zi, când mă încăpăţânasem eu să iau tot soarele.

Dar cică lui nea’ Gigi Becali nu-i place să se bronzeze. Zice el cu guriţa lui că nu s-a bronzat niciodată. Poate vrea să fie alb ca brânza, cine ştie? Vouă vă place, sau nu vă daţi în vânt după bronz?

6 gânduri despre „Ne place să ne bronzăm? Lui Becali nu

  1. Mie mi-e greu sa stau la soare fara sa am nici o ocupatie. Dar imi place sa fiu bronzat, cred ca e ceva sanatos, care trebuie facut treptat, in fiecare zi, ca sa nu mai fie nevoie de cine stie ce creme.

  2. Mie-mi place sa trandavesc la soare, dar nu mult (ca ma plictisesc repede). Oricum, fac plaja doar in ultima vreme; inainte preferam sa fiu alba. Insa am descoperit ce frumos poate fi si nu ma mai satur. 😉

Tu ce părere ai?

