Sforăieli


Cam sforăiţi? Pe la noi se mai întâmplă. În tabără n-am dormit o noapte întreagă din cauza sforăitului unor doamne ce ne-au ţinut companie în cele şase zile de tabără. Dar le-am iertat, că au fost foarte simpatice.

Ave-i probleme în căsnicie din cauza sforăielilor partenerului de viaţă? Nimic mai simplu. Depănaţi-vă aici, pe blog, toate doleanţele şi cu siguranţă vă veţi simţi mult mai bine!

2 gânduri despre „Sforăieli

  1. Din fericire, nu am avut si nici nu am probleme dinastea. Doamne fere, ca asa ma enervez cand nu pot sa dorm din cauza asta, ca odata era sa bat pe cineva cu o coada de matura. : ))))))))

  2. Acum sforai in limite normale, dar cand eram gravida si mai ales imediat ce nascusem, cat timp am fost la reanimare, s-a ghidat al meu dupa sforait sa ajunga la mine…recunoscuse sunetul inconfundabil. Toate astea se datorau starii in care se aflase corpul meu.

Tu ce părere ai?

