Nu există metrosexuali


Bineînţeles că nu! Văd tot felul de frezaţi pe stradă şi în metrou, văd o grămadă de pensaţi la sprâncene, şi mă întreb?

Oare câţi dintre ăştia or fi ghei? După părerea mea, toţi cei de felul lor ar trebui catalogaţi simplu: homosexuali! Nu mă pricep la bărbaţi, că nu mă cheamă Botezatu, dar dacă aş fi femeie, cu siguranţă aş alege un bărbat normal, nu un împupăzat şi un epilat. Cred că pe femeile adevărate le interesează bărbaţii care ştiu să fie ei înşişi, nicidecum nişte cocoşi jumuliţi.

10 gânduri despre „Nu există metrosexuali

  1. Eu am citit ca inainte existau barbati atat de preocupati de infatisarea lor incat pierdeau creo doua ore (cei mai celebri) numai ca sa-si aleaga o cravata asortata perfect cu restul hainelor. Se numeau „dandy”. Nimic nou sub soare. Aaaa, scuze. S-a schimbat denumirea, e una cu iz de modernitate.
    Si homalai existau, insa se numeau poponari, fatalai, sodomiti etc. Ciudat e ca astia nu s-au prea inmultit fizic, dar tot n-au disparut. Pare ca se inmultesc in alt mod, poate prin propaganda. 🙂

    • Normal ca la femei pilozitatea e hidoasa. Si chiar e foarte necesar pentru o femeie sa se epileze si sa se penseze. La barbati, insa, e de-a dreptul ghei. Eu ma rad doar la subrat, si la subratul piciorului :P, si cam atat 🙂

    • De fapt si de drept, articolul l-am scris gandindu-ma la toate aspectele astea ghei: epilat pe picioare si piept, pensat sprancene la barbati, plus tricou mov, pantaloni galbeni (adica ceva tipator) si o freza dintr-aia cu tepi = ghei 100%. Si stii bine ca dintr-astia intalnesti cu zecile zilnic.

      • Tricoul mov mi se pare sexy. Ăla roz deja e prea mult dar depinde de alți factori: dacă toate sunt în regulă (are păr pe picioare, nu este pensat, nu are manichiura făcută, eventual are barbă :)) și singurul element ghei e tricoul, merge. Sunt bărbați cărora le stă bine cu roșu, mov și culori dintr-astea vii dar nu le îmbracă din astfel de prejudecăți. Nu crezi?

      • Ma, sa stii ca un tricou roz am si eu :), dar in rest parul e pe burtica si pe picioare, iar despre pensat… poti sa spui lejer ca sunt nepotul lui Albulescu 🙂

Tu ce părere ai?

