Tot despre vise


Poate nu vă interesează ce visez eu de obicei, dar eu chiar asta am visam azi-noapte (partea frumoasă, că am visat şi urăt). Şi mai ştiam şi versurile… E greu să uiţi ce ai aşteptat „a life time” 🙂

9 gânduri despre „Tot despre vise

  1. Sunt pe mobil si nu vad ce ai visat,dar daca a fost frumos,e bine.stii,eu mai aveam un pasaj despre visele erotice,dar l-am taiat la cenzura,ca poate citeste mama sau bunica-mea. :))

    • De alea nu scriem, ca a fost o data, desi se mai intampla si la batranete. La baieti sunt ude, la fetite cum e?

      • Eee, fetitele sunt mai smechere 🙂 Astea de acuma se uda numa cand viseaza masini si dolari, insotite de fraierii din dotare 🙂

    • Nici una, nici alta. Am visat ca fredonam, ceea ce fac cam zilnic, mai ales cand sunt singur :). Cateodata imi cam iese 😛

      • Sa stii ca si eu visez cantece. Si, ca si tine, se pare ca o fac corect 😀 Ca stiu toate versurile.
        Mai ciudat a fost cand eram in liceu si aveam a doua zi lucrare grea la latina si toata noaptea in somn am conjugat si am declinat. De obicei cand ma trezesc imi dau seama ca au fost aberatii. Dar atunci mi-am amintit totul si era perfect! 😛

Tu ce părere ai?

