Ace, brice…


Dacă tot am apucat să promit Andreei că scriu şi io despre ce iau cu mine zilnic, hai să mă ţin de cuvânt.

Păi, în primul rând, doar la budă mă duc fără acte. Niciodată nu plec de acasă fără portofel, care include, pe lângă bani, toate actele mele: buletin, legitinaţie servici, card, abonament RATB, permis auto. Apropos de bani, pe linie paternă semăn inclusiv cu bunicul, nu plec de acasă cu doi lei în buzunar. Pentru siguranţă, totdeauna iau la mine mai mulţi bani decât au nevoie, chiar dacă nu îi cheltui. Niciodată nu se ştie când îţi trebuie.

Nu plec fără rucsac sau fără borseta cu diagonală. Foarte rar o fac, pentru că nu îmi place să merg cu mîna goală. În funcţie de ce iau, mut din borsetă în rucsac elemente vitale: stickul de memorie, pieptenele, un pix şi evident, portofelul cu toate alea. Nu prea plec fără chei, de asemenea.

N-am prea multe cu mine, deci. Doar că, deseori, sunt obsedat dacă: am încuiat uşa, dacă am stins tv-ul sau calculatorul, la fel cu aragazul şi apa. Mi s-a întâmplat să uit pe la magazine să iau restul, ba am uitat şi portofelul sau cardul pe tejghea. Noroc că sunt băiat bun şi strigă vânzătoarele după mine… Aş fi curios să citesc ce poartă o doamnă, în afară de Andreea, cu ea, zi de zi. Nu mai scrie nimeni?

10 gânduri despre „Ace, brice…

  1. Chiar ma intrebam ce-o fi cu tine…nu asteptam neaparat articolul asta, dar tu lipseai cu desavarsire, nu mai scrisesei de ceva timp, iti dai seama, ma ingrijorasem. 🙂
    Ah, ce mi-ar place sa merg fara nimic de carat…nu ca tine. :)))
    Obsesii cu incuiatul usii am si eu, nu cred ca ma intreci la asta…sau da? :))))

    • Alaltaieri si ieri am fost la tara, am taiat lemne cu drujba 🙂
      Acuma ma doare toate alea, inclusiv mainile, si mi-e greu si sa scriu la calculator 😛

  2. Pingback: Chestii, socoteli | Călătorind pe pălărie

  3. Pingback: Chestii, socoteli | Rara Avis

Tu ce părere ai?

