Deochi


Poate aţi auzit, poate credeţi, ori nu. Deochiul, însă, face parte indubitabil din cele mai invocate credinţe populare româneşti.

Am deochiat şi am fost deochiat. De vreo două ori am zis că nu mai am scăpare. Simţi cum toată viaţa ţi se scurge prin vene, ca şi cum toate arterele ar fi tăiate. Îţi vine să mori, şi simţi o stare de neputinţă.

Când deochi e mai nasol. Nu ştii niciodată cum faci asta şi respectivul pleacă cu deochiul la purtător. Dar ce e deochiul de fapt? Un furt de energie, ce face ca cel deocheat să rămână fără vlagă, fără puteri.

Singurul leac pe care-l ştiu şi care e verificat e „Tatăl Nostru”. De şapte ori. Şi am leac. Totul e să ai credinţă când rosteşti rugăciunea. Nihil Sine Deo.

11 gânduri despre „Deochi

  1. Poate ca nu e furt de energie, poate doar blocheaza energiile. Cine stie cu adevarat? Eu nu, insa nu cred in furt de energie, insa in blocaje cred.

  2. de obicei cine caută un site pt deochi înseamnă că are nevoie de informatie si nu de prosti care să ne zică că nu există. deci cei ce nu cred să meargă la un fotbal afară si să lase siturile pt. altii care au nevoie.

  3. dacă vă interesează împărtăsirea experientei Mele se pare că sunt două tipuri dinstincte de furt de Energie, Unii dintre Culegători stiu foarte bine ceeace fac si se hrănesc zilnic, pe când altii cu alură atletică bine odihniti etc. se reazemă de pereti de râde lumea că-s băuti.

  4. cănd ai să vezi un om de nimic pe care-l stii, poate si bătrân plin de energie vitală râzând toată ziua ca un descreierat și unul tânăr dar retras si prea multă vlagă să stii că furt este. se pare că în românia sunt multi care se bucură de astfel de ”daruri” fără muncă si efort prea mare, au transmis și altor prieteni aceste secrete (uite cum fac Eu) și sa înmultit numărul acestor persoane. de aceea trebuie să găsim o metodă de protectie cât mai rapid, altfel vai nouă

  5. norocul nostru că e simplu să scapi de deochi dar mai greu de prostii care nu cred. Am găsit ceva fain pe un site si vreau să împărtășesc mai departe: Masarea celui de-al trei-lea ochi sau corespondentul glandei pienale pt. cine nu stie pe frunte între sprincene se va masa în semnul sfintei cruci. sau dacă cunosti deja persoana tii degetele de la mâna stângă cu degetele împreunate ca pt. sfânta cruce pe durata Întâlnirii cu acea persoană care o să plece cu sacul gol de la furat, până vede că l-ai ginit.

Tu ce părere ai?

