Iarăşi despre eutanasiere


Pe B1, chiar acuma, se discuta a miliarda oară despre eutanasierea câinior vagabonzi din Bucureşti, şi despre posibilitatea ca la nivel local să se organizeze referendumuri pentru ca populaţia să-şi dea cu părerea.

Tovarăşul Marius Marinescu iar e nesimţit în direct, Vasile Gherasim s-a tirat din studio. Un neica nimeni îi apără pe animale, împreună cu fosila Paula Iacob, dar nimeni nu propune soluţii alternative VIABILE!

Ne învârtim în acelaşi cerc de douăzeci de ani.

14 gânduri despre „Iarăşi despre eutanasiere

    • Sa-i impuste ar fi prea scump. Oricum, nimeni nu gaseste o solutie viabila. Auzi, cica sa ii duca intr-un adapost. Cate zeci de km patrati de adaposturi ar trebui construite?

    • Stiu, de-aia nici n-am fost asa dur. Dar ceva trebuie facut, numai ca din cand in cand ne mai certam pe la teve, mai aducem in discutie subiectul, si tot nu se intampla nimic.

  1. Si stii care-i faza, pozitia unora impotriva eutanasierii nu are nimic in comun cu dragostea de animal. Noi avem animale, caini pisici etc, dar suntem cu totul pentru eutanasierea cainilor vagabonzi. E un lucru normal si civilizat, asa se procedeaza si afara. Dupa cum ziceam si in cele 2 articole http://www.casa-cu-nuci.ro/de-societate-sau-nu/iubim-cainii-vagabonzi-sau-mai-bine-iubim-oamenii-305.html / http://www.casa-cu-nuci.ro/de-societate-sau-nu/nu-mi-plac-vagabonzii-302.html

    • Pai nici eu nu sunt un monstru ucigas, de fapt nimeni din cei ce vor eutanasiere nu cred ca vrea sa vada animalele moarte doar de distractie, dar e singura masura cu adevarat eficienta. Degeaba facem orice altceva in Bucuresti, prima data trebuie inceput cu cainii, si dupa aia cu centrul istoric, spatii verzi, etc.

      • Total de-acord. Mi-e mila de bietele animale, insa nici delasarea asta totala nu face bine, si nici nu ne face cinste.

  2. :))))) Stii de ce rad? Habar n-aveam de art tau, nici de emisiunea tv, dar azi la pranz am scris ceva despre. Nu am publicat ca aveam deja 3 articole, mai las si pe maine. Fii pe faza.:))))

    • Sunt pe faza, dar nu pun mana si pe nul, ca scap de reumatism daca ma curentez 🙂
      Sunt mereu vigilent, ca doar blogherul e cainele de paza al democratiei 🙂

  3. Eu nu doar ca am ceva impotriva cainilor vagabonzi,dar am ce am si cu stapanii alora de curte lasati de nebuni pe strazi (tocmai am avut o intalnire latratoare cu 2) cat si a celor ce plimba cainii periculosi fara botnita si chiar fara lesa.nu se amenda chestia asta? Vagabonzi sau nu,de ce trebuie sa stau cu frica-n san cand trec pe langa ei pe strada?

    • Pai cred ca in Bucuresti asa a inceput hegemonia cainilor: cei ce au plecat de la sutele de case demolate s-au inmultit, si tot asa…

  4. Pingback: Concurenta si dominatie « Opiniile mele

Tu ce părere ai?

