Normalitate


E mai bine să-i mulţumim lui Dumnezeu că suntem întregi şi sănătoşi, decât să ne rugăm să ne facem bine. Tocmai de-aia, e vital să conştientizăm starea în care noi, cei fericiţi că suntem sănătoşi, trăim fără a băga de seamă. Sănătatea începe să fie preţuită atunci când începe să se erodeze.

E atât de uşor să trăieşti cu impresia normalului, dar fără a-l preţui. Numai cel ce e invalid, bolnav cronic ori incurabil ori şi-a pierdut unul dintre simţuri, poate iubi cu adevărat starea de normalitate. Cei mai mulţi, ca noi, uită că a fi întreg şi sănătos e cel mai mare atu al unui om. Când eşti apt fizic şi psihic poţi muta şi munţii din loc, poţi realiza orice, doar cu voinţă, căci corpul şi sănătatea sunt de partea ta.

Eu, unul sunt conştient perfect că acasă totdeauna mă aşteaptă cineva drag, că am părinţii sănătoşi şi în putere, că nu îmi lipseşte nimic din ce îi trebuie unui om normal şi obişnuit. Ar trebui cu toţii să punem în balanţă ce avem rău şi ce ni se întâmplă bun, şi cu siguranţă balanţa va fi pozitivă.

7 gânduri despre „Normalitate

  1. Exact asa zic si eu. Nu stim sa apreciem ceva decat dupa ce am pierdut ceea ce aveam, sau am comparat cu ceea ce are altul.

    • Pai da, si parerea ta e corecta. Daca vedem ca cineva are un obiect sau traieste o stare anume, cu care se lauda, sau individul e apreciat ori invidiat, si atunci ne dorim si apreciem acele lucruri.
      Bineinteles, ca asa e omul construit, sa i se urasca cu binele, si sa ajunga sa respecte un lucru de-abia dupa ce nu il mai are.

  2. Asa este, ar trebui sa fim fericiti in fiecare zi pentru ceea ce avem. Din pacate, lasam tot felul de alte prostii sa ne derajneze si nu vedem ceea ce e important: ca suntem sanatosi, ca iubim, ca suntem iubiti. Si intotdeauna incepe sa iti lipseasca ceva (sau cineva) atunci cand nu il mai ai…

Tu ce părere ai?

