Tulburel de Buzău


Astăzi sunt la Buzău pentru ca a început campania agricolă de cules la vie, iar eu trebuie să-mi iau struguri, ca să bea şi gura mea un şpriţ curat de-a lungul anului.

Fac de mai mulţi ani vin astfel, pentru că în vopseaua cu aromă de chimicale de pe piaţă nu am încredere. Chiar şi la nuntă am avut, la sugestia tatălui-socru, tot vin făcut de noi.

Mă întorc miercuri seara. Aşa că, dacă oi putea, oi scrie ceva atunci, dacă nu, joi. Şi cu poze. Dar o să mai găsiţi câte ceva scris de mine, că doar n-o să vă las aşa 🙂

10 gânduri despre „Tulburel de Buzău

Tu ce părere ai?

