Teatru tv cu balonul rotund


Iar am fost băiat deştept. De ce? Că nu mi-am schimbat furnizorul de cablu tv când a început nebunia cu Liga I pe Digi, respectiv în grila Rcs.

De ce să mă mut la Rcs? Ca să văd teatru ieftin regizat de conducătorii din fotbal? Ca să n-am garanţia disputării corecte a meciurilor? Pe Rapid îi pot vedea pe internet foarte bine, sunt destule site-uri care preiau semnalul tv si il distribuie live stream pe net, aşa că de ce să plătesc pentru un fotbal mascat?

A apucat şarpele cu ochelari Mitică Dragomir să vândă pe încă patru ani drepturile de televizare, că acuma mai vindea ce-atârnă după scandalul de trucare a meciurilor şi de corupţie din arbitraj.

6 gânduri despre „Teatru tv cu balonul rotund

  1. Nici eu nu am schimbat furnizorul de cablu ,cu toate ca pe Rapid ( sunt fan ) ii vad mai rar. Dar ,daca vor avea un parcurs mai lung in Europa ,va fi cu atat mai bine !

  2. Haaaa !!! Nu te-ai prins ! Daca tastai mai mult pe facebook ,la profil ,aflai ! :))))….si ca sa stii cum stau eu: Nepotul meu e stelist si fratele meu dinamovist… Misto familie ,am!:)))

    • Am vazut io ca nu te superi daca zic de Becali, dar nu speram ca esti un om de mare calitate, rapidist fiind 🙂

Tu ce părere ai?

