În ce perioadă v-aţi întoarce în timp?


Că tot se laudă ăştia că l-au bătut pe Einstein cu neutrinii lor, şi că vom putea călători în timp, mai precis înapoi în timp.

Unde vi s-ar părea mai interesant? V-ar plăcea să vizitaţi Evul Mediu, să schimbaţi automobilul de azi pe trăsură? Sau vă doriţi să mergeţi şi mai mult în timp, să ajungeţi în timpul romanilor şi al dacilor?

Cred că ar fi interesant să vedem şi cum arăta România în perioada interbelică. Cel puţin eu, aş fi curios să văd cum era Micul Paris, cel adevărat, dintre războaie. Că ăsta de acuma poate emite pretenţii de cel mult Marele Ferentari.

Ce destinaţii ar mai fi? Desigur, pentru nostalgici, o călătorie în timp, în vremea Epocii de Aur, Epoca Ceauşescu, cea a măreţelor ctitorii. Numai că cei dornici să-l mai vadă pe nea’ Nicu or să vrea să rămână acolo, şi nici gând să se mai întoarcă.

Daţi-vă cu părerea, vă rog! Sunt curios dacă v-aţi dori o călătorie în timp, şi cam pe unde aţi bănănăi, dacă ar fi posibilă această excursie 🙂

14 gânduri despre „În ce perioadă v-aţi întoarce în timp?

    • Si mie tot cam p-acolo mi-ar placea. Ala era adevaratul Bucuresti. Acuma… am scris in ce s-a transformat.

      • Pai nici io nu vreau in viitor. Daca trec granita dincolo de Apocalipsa, ce fac? 🙂

    • Mai draga… cica nu. Numai in trecut. Si apoi, daca viitorul e din ce in ce mai urat, ce sa faci acolo? Si nici n-ai sti ce destinatie sau perioada sa alegi, ca nu stii cum e 🙂

      • Merg si eu la nimereala… 😛 In plus, nu are cum sa fie rau la nesfarsit. Odata si odata tot rasare soarele si pe strada noastra.

  1. Din copilarie visam sa calatoresc in trecut, in antichitate. Dar era si o dorinta de putere, caci ma gandeam ca ma intorc acolo cu stiinta prezentului si… Rambo din mine facea minuni.

    • Pai daca am calatori in trecut, poate am schimba viitorul, si nu ne-am mai intoarce in aceleasi conditii 🙂 SI, daca am merge in viitor, cine stie ce-am produce pe-acolo? E jucarie periculoasa, asta cu mersul in timp.

  2. Eu in nici un caz nu m-as intoarce in timp, deoarece sunt de parere ca pe Pamant e din ce in ce mai bine/comod in general pt. oameni, (asa ca trend mediu general, bineinteles, ca desigur ca or fi existat oscilatii in sus si in jos daca te uiti mai cu amanuntul in anumite arii geografice specifice), insa chiar as fi curios sa calatoresc in viitor.

    • Calatoria in trecut e mai mult ca o excursie, ca o oportunitate de a vizita, cea in viitor e de curiozitate.

  3. Pingback: Plimbare in timp | Casa cu Nuci

Tu ce părere ai?

